یکشنبه / ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ / ۱۰:۳۴
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۵۶۲۵۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

توزیع میوه شب عید آغاز شد/ فهرست قیمت‌ میوه‌های تنظیم بازاری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از آغاز رسمی توزیع میوه شب عید در ۴۰ مرکز تحت پوشش سازمان میادین میوه و تره‌بار در سطح شهر تهران خبر داد.

 سید محمد موسوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توزیع میوه شب عید در سطح شهر تهران در ۴۰ جایگاه اصلی تحت پوشش سازمان میادین میوه و تره‌بار از روز گذشته به صورت آزمایشی و از امروز به صورت رسمی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه عرضه میوه شب عید در سال جاری دو برابر میزان سال قبل است، گفت: حدود ۷۰۰۰ تن میوه شامل سیب و پرتقال در سطح شهر تهران توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، قیمت هر کیلوگرم پرتقال تامسون مازندرانی را ۲۹۰۰ تومان، پرتقال والنسیای جیرفت را ۳۴۰۰ تومان و سیب دماوند را ۲۵۰۰ تومان عنوان کرد.

موسوی با بیان اینکه توزیع میوه شب عید حتی تا بعد از عید و حداقل تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد، افزود: ما بسته به اینکه کشش بازار و تقاضای جمعیت برای میوه به چه شکل باشد، فردا غروب در رابطه با فعال‌سازی ۱۰۰ غرفه دیگر در محدوده تحت پوشش سازمان میوه و تره‌بار تصمیم‌گیری خواهیم کرد، همچنین حداکثر تا ۴۸ ساعت آینده در مورد فعال شدن خرده‌فروشی‌ها تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی در پایان اضافه کرد: در شهرستان‌های استان تهران بسته به جمعیت شهرستان و میزان تقاضا، بین ۲ تا ۲۰ نقطه، عرضه میوه شب عید فعال خواهد شد.

مشاهده‌های میدانی مهر حاکی از این است که میوه‌های توزیعی از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند و مردم از کیفیت آنها چندان راضی به نظر نمی‌رسند.

 

مهر

(یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳) ۱۰:۳۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها