شنبه / ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ / ۱۳:۳۷
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۵۶۲۳۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

آخرین اخبار از ساعات کار میادین میوه و تره‌بار و تخفیف‌های نوروزی

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از افزایش ساعات کار میادین میوه و تره‌بار خبر داد و گفت: 140 جایگاه و غرفه موقت نوروزی برای عرضه سیب و پرتقال در تهران دایر خواهد شد.

سید احمد صفوی با اشاره به اینکه این سازمان برنامه‌های ویژه‌ای برای گسترش و توسعه خدمات برای استقبال از بهار برنامه‌ریزی کرده است، گفت: 11 بازار جدید در این ایام بهره‌برداری خواهند شد. همچنین ساعات کار در میادین و بازارها در روزهای پایانی سال افزایش خواهد داشت.

وی ادامه داد: از امروز 23 اسفندماه میادین ازساعت 07:30 تا ساعت 21 بی‌وقفه فعالیت‌ خواهند داشت و در روز جمعه 29 اسفندماه نیز از7 صبح الی 18 آماده ارائه خدمات به شهروندان خواهد بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران درخصوص فعالیت میادین و بازارهای این سازمان در ایام نوروز گفت: در روزهای اول و دوم فروردین‌ماه تمامی بازارها تعطیل است، اما از روز سوم و چهارم ارائه خدمات از ساعت 8:30 تا 13 در 15 میدان اصلی و از5 تا 12 فروردین در تمامی میادین ارائه خدمات از ساعت 8 تا 13 انجام می‌شود.

صفوی در ادامه از اجرای طرح تخفیفات ویژه از 5 تا 20 درصد برای برخی اقلام بازرگانی در 12 گروه کالایی خبر داد و تصریح کرد: 10 درصد برای محصولات شوینده و بهداشتی، انواع چای، انواع شربت و آبمیوه، انواع آجیل و خشکبار، انواع شکلات و آبنبات و انواع ماکارونی و ورمیشل، 20 درصد برای انواع آب معدنی و 5 درصد برای انواع روغن تخفیف ارائه خواهد شد.

وی همچنین درخصوص تشدید کنترل و نظارت ویژه برای ارائه محصولات برای طرح استقبال از بهار فاطمی اظهار کرد: 12 اکیپ نظارت بهداشتی برای اجرای طرح ویژه بازآموزی و نظارت‌های کمی، کیفی و بهداشتی با 15 هزار نفر ساعت و 24 اکیپ نظارت عمومی با 4000 نفر ساعت، نظارت ویژه در میادین و بازارها را برعهده دارد.

صفوی ادامه داد: بازدید و بازرسی از کلیه محموله‌های ورودی به بازارها و میادین، شامل مرغ، ماهی و گوشت نیز انجام می‌شود تا نظارت بر عملکرد بهره‌برداران در ارائه خدمات و برخورد مناسب با مشتریان و کنترل و نظارت کیفیت قیمت به درستی انجام شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با بیان اینکه 300 جایگاه و غرفه موقت نوروزی در این ایام راه‌اندازی خواهد شد، گفت: 40 جایگاه و 100 غرفه برای عرضه سیب و پرتقال راه‌اندازی شده است تا سیب را به نرخ 2700 و پرتقال را با نرخ 2900 در این جایگاه‌ها عرضه کنند. همچنین 100 محل نیز با مدیریت سازمان میادین میوه و تره‌بار به عرضه ماهی قرمز و تزیینات سفره هفت‌سین می‌پردازند.
(شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳) ۱۳:۳۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها