چهارشنبه / ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ / ۱۰:۳۳
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۵۶۱۸۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

ارائه تخفیف ویژه برای خرید چای ارگانیک

مدیرعامل شرکت زوبین گفت: تولید محصولات خوراکی به شیوه ارگانیک، مهم‌ترین برنامه در تولید محصولات این برند است.

 زوبین امیری افزود: به منظور تشویق بیشتر افراد به خرید محصولات تولید شده به شیوه ارگانیک، در فروشگاه محصولات زوبین برای خریداران بالای 100 هزارتومان بن‌های تخفیف 10 درصدی و برای خریداران بالای 200 هزار تومان بن تخفیف بالای 15‌درصد در نظر گرفته ایم.

وی خاطر نشان کرد: در تولید محصولاتزوبین، دنبال کیفیت بوده‎‌ایم؛ با این پیش فرض برای ارتقای سطح سلامت مصرف‌کننده، برای اولین بار در ایران، دو فروشگاه 100 درصد ارگانیک را ایجاد کرده‌ایم که شامل تمامی محصولات خوراکی می‌شود.

امیری با اشاره به اهمیت و جایگاه چای در مصرف روزانه خانواده‌های ایرانی ادامه داد: نگاه اشتباهی در بین مردم جا افتاده که چای خوب را چای پررنگ و اسانس‌دار می‌دانند؛ با توجه به افزایش آمار سرطان ما به دنبال تغییر ذائقه افراد هستیم.

وی گفت: در مجموعه زوبین، چای بهاره و ممتاز تولید می‌شود؛ چای ممتاز به خاطر برخورداری از آنتی اکسیدانت خاصیت زیادی دارد. چای ترش و شیرین هم به خاطر نداشتن گلوکز، ویژه بیماران دیابتی تولید شده است. چای ممتاز گل سرخ، چای سیاه ممتاز و چای سیاه سرگل بهاره از دیگر محصولات تولید شده در این مجموعه است.

امیری در زمینه فعالیت‌های صادراتی این مجموعه ادامه داد: بازار اول صادراتی ما کشور آمریکا بود که به دلیل تحریم‌های صورت گرفته این بازار صادراتی را از دست داده‌ایم و به این خاطر در حال حاضر تمرکز خود را بر روی بازار داخلی گذاشتیم.

چای زوبین قدمتی فعالیت خود را از سال 1277 آغاز کرده است؛ این مجموعه در حال حاضر 300 هزار متر مربع زمین زیرکشت در اختیار دارد.
(چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳) ۱۰:۳۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها