چهارشنبه / ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ / ۱۰:۱۶
سرویس : اقتصاد
کد خبر : ۵۶۱۷۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس اقتصاد
ولین واکنش به نتایج انتخابات اتاق

نتیجه انتخابات قطعا به صلاح اتاق است

محمدرضا بهرامن، عضو هیات نمایندگان دوره هفتم اتاق بازرگانی برای منتخبان دارندگان کارت بازرگانی در دوره هشتم اتاق بازرگانی آرزوی موفقیت کرد.

محمدرضا بهرامن در گفت‌وگو با اقتصادنیوز درباره روند انتخابات دوره هشتم گفت: از نظر من نتایج انتخابات بسیار خوب بود و یک دست بودن لیست باعث می‌شود که برنامه‌های اتاق به شکل بهتری انجام شود.

وی ادامه داد: اتاق محل فعالیت سیاسی نیست و اعضای هیات نمایندگان آن چهره‌های فعال در جامعه هستند. اتاقی‌ها نباید سیاسی باشند و باید افرادی در خدمت جامعه صنفی خود باشند.

بهرامن تصریح کرد: نمی‌شود گفت افرادی که در یک دوره بوده‌اند باید در دوره‌های بعدی هم باشند. اما افرادی هم که رای نیاوردند هم نمی‌شود گفت که از اتاق دور شده‌اند. این افراد در جامعه هستند و کارهای صنفی خود را انجام می‌دهند.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی دوره هفتم با تاکید بر اینکه‌ افرادی که نگاه سیاسی ندارند می‌توانند در جریان‌های اقتصادی مملکت کمک کنند، اظهار کرد: نتیجه این انتخابات به نفع اتاق تمام شده است. من پیش از انتخابات هم گفتم امیدوارم نتیجه هرچه به صلاح است‌‌ همان شود، این نتیجه قطعا به صلاح اتاق است.

وی با اشاره به اینکه برنده انتخابات بخش خصوصی است و ما همه از بخش خصوصی هستیم و برنده، تصریح کرد: کسانی که مهندسی انتخابات را بلد بودند می‌دانستند که چه اتفاقی رخ خواهد داد. من برای همه آرزوی موفقیت می‌کنم.

بهرامن در پایان گفت: ما در کنار اعضای هیات نمایندگان دوره هشتم قرار خواهیم گرفت و به آنها کمک می‌کنیم، زیرا اتاق مربوط به همه آحاد جامعه است و هیچ فردی نمی‌تواند در آن «من» کند، بلکه آنچه هست «ما» است.
(چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳) ۱۰:۱۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها