چهارشنبه / ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ / ۰۹:۵۴
سرویس : اقتصاد
کد خبر : ۵۶۱۷۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس اقتصاد

بیشترین مشارکت اتاق بیرجند و کمترین مشارکت اتاق سمنان

انتخابات اتاق های سراسر کشور دوشنبه 18 اسفندماه برگزار شد و بر اساس آن از بین 27 هزار و 856 نفر واجد شرایط رای دهی، 14 هزارو 38 نفر رای خود را اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی اتاق ایران، محمدرضا رمضانی، عضو انجمن نظارت بر انتخابات اتاق، در خصوص روند برگزاری و میزان مشارکت اعضای اتاق، گفت: تعداد کل اعضای اتاق 38 هزار و 120 نفر است که از بین نها 27 هزراو 856 نفر واجد شرایط رای دهی بودند که از این تعداد 14 هزارو 38 نفر رای خود را اعلام کردند.

بر اساس این گزارش شاهد مشارکت 4 /50 درصدی اعضای اتاق در این دوره انتخابات بودیم.
وی ادامه داد: روز دوشنبه از بین نامزدهای مطرح، 535 نفر به عنوان اعضای هیئت نمایندگان مجموعه اتاق های سراسر کشور با کسب بیشترین آرا انتخاب شدند. همچنین در این بین بیشترین مشارکت به اتاق بیرجند با 3 / 94 درصد و کمترین میزان مشارکت هم به اتاق سمنان با 4 /30 درصد مربوط می شود.
رمضانی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور اعضا اتاق تهران در انتخابات اشاره و تصریح کرد: در این استان 10 هزار و 506 نفر واجدشرایط رای دهی وجود داشت که 3 هزار و 365 نفر از آنها رای خود را در صندوق انداختند که به این ترتیب شاهد مشارکت 9 /31 درصدی استان تهران در انتخابات دوره هشتم هستیم.

گفتنی است در کل اتاق های کشور، بخش بازرگانی با 39 درصد بیشترین مشارکت را داشته و به ترتیب بخش صنعت با 33 درصد، بخش کشاورزی با 16 درصد و معدن با 12 درصد در تازه ترین انتخابات اتاق های سراسر کشور حضور یافتند.
(چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳) ۰۹:۵۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها