به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، گیتی توانا با بیان اینکه نگرش حرفهای به صادرات باعث پیدایش شرکتهای مدیریت صادرات شد، افزود: بنگاههای تولیدی کوچک و متوسط تخصصشان تولید است و تمرکز اصلی آنها نیز باید بر تولید باشد و صادرات را به واحدهای صادراتی واگذار کنند.
وی خاطرنشان کرد: بنگاههای تولیدی باید صادرات خود را به واحدهای حرفهای صادراتی که همان شرکتهای مدیریت صادرات است بسپارند، یعنی در فرایند تولید و صادرات، تقسیم کار تخصصی حرفهای صورت بگیرد تا همگان از سود بیشتری برخوردار شوند.