پنج شنبه / ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ / ۱۴:۴۷
سرویس : خشکبار، حبوبات و تنقلات
کد خبر : ۵۶۰۰۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس خشکبار، حبوبات و تنقلات

صادرات ۳۰هزار تن خشکبار از شهرستان بناب در ۱۰ ماهه گذشته

فرماندار بناب از صادرات ۳۰هزار تن خشکبار از شهرستان بناب طی ۱۰ ماهه گذشته به کشورهای مختلف جهان خبر داد.

ولی الله فرج اللهی شامگاه چهارشنبه در مراسم کلنگ زنی طرح توسعه شهرک صنعتی بناب که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایران همراه بود افزود: با روند توسعه شهرک صنعتی بناب، واگذاری ۱۰۰ هکتار زمین برای سرمایه گذاران جوابگو نخواهد بود.

وی با اشاره به آمادگی حداقل ۲۰ سرمایه گذار جهت سرمایه گذاری در شهرک صنعتی بناب ابراز داشت: به منظور جذب این سرمایه گذاران از اول امسال طرح توسعه شهرک صنعتی بناب در دستور کار مسئولان شهرستان قرار گرفت.

فرماندار بناب با بیان اینکه شهرستان بناب در خصوص واحدهای صنعتی فعال بالای ده نفر اشتغال رتبه سوم استان آذربایجان شرقی را دارد، گفت: هم اکنون ۲۳۰ واحد فعال در این شهرستان داریم که بالای ده نفر در هریک از آنها کار می کنند.

وی با تاکید بر اینکه رکود و تحریم به صنعت بناب کمترین آسیب را زده است، ادامه داد: البته این شهرک مشکلاتی هم دارد که نیاز است با کمک مسئولان استانی شهرک های صنعتی آنها را رفع کنیم.

فرج اللهی با بیان اینکه باید کارهای مطالعاتی شهرک جدید صنعتی بناب در ۸۰۰ هکتار که در شمال شهرک صنعتی حاضر قرار دارد انجام شود، ابراز داشت: شهرک صنعتی بناب با این روند توسعه در یک صد هکتار جوابگو نخواهد بود و امیدواریم مسئولان شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی واگذاری یک صد هکتار دیگر برای توسعه این شهرک در سال آتی را در نظر بگیرند.

 

 

 

 

 

 

 

مهر

(پنج شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳) ۱۴:۴۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها