شنبه / ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۰:۱۹
سرویس : صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی
کد خبر : ۵۶۰۰۱
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی
رئیس سازمان جهانی بسته بندی:

هیچگونه اطلاعی از زعفران ایران نداشتم

دکتر کیت آلفرد پیرسون رئیس سازمان جهانی بسته بندی (wpo) که به دعوت دکتر ایرانمنش به ایران آمده بود در جشنواره صنعت بسته بندی در خصوص آشنایی با برندهای پسته و زعفران ایرانی اظهار داشت: متاسفانه من هیچگونه اطلاعی از زعفران ایران نداشتم اما هنگامی که وارد ایران شدم با زعفران ایرانی آشنا و از صادرات آن آگاه شدم.

وی در ادامه در خصوص راه کارهای موجود برای معرفی محصولات ایرانی گفت: هنگامی که ایران به سازمان جهانی بسته بندی بپیوندد، می تواند با کشورهای مانند ایتالیا کار کند و این یک دستاورد بزرگ در عرصه همکاری برای سازمان wpo خواهد بود.

رئیس سازمان جهانی بسته بندی تصریح کرد: بسیاری از کشورها به روش های سنتی تولیدات خود را بسته بندی می کنند به عنوان مثال اگر شما به هندوستان بروید، بسیاری از تولیدکنندگانشان به روش دستی و سنتی بسته بندی می کنند ولی همین بسته بندی هم می تواند کمک کند به شرطی که استانداردها رعایت شود.

کیت آلفرد پیرسون در پایان اظهار داشت: در آخر هم باید بگویم من هنوز معتقد هستم که ایران می تواند در بسیاری از زمینه های مختلف به صنعت جهان حتی کمک کند. اگر ایران به لحاظ فنی در این زمینه پیشرفت کند، این توانایی و پتانسیل وجود خواهد داشت که به یک قطب صنعتی جهان تبدیل شود.

(شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴) ۱۰:۱۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها