چهارشنبه / ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ / ۱۱:۵۲
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۵۵۹۹۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

ورود تعزیرات حکومتی به بازار عرضه مرغ

مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک سازمان تعزیات حکومتی از ورود گشت مشترک تعزیرات حکومتی سراسر کشور به بازار مرغ خبر داد.

 محمدحسن سرابیان مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با نزدیک شدن عید نوروز و افزایش تقاضا برای خرید هر ساله افراد فرصت طلبی هستند که سعی دارند با سوءاستفاده از ناآگاهی مردم از قوانین، سود ببرند.

وی افزود: این روزها این افراد فرصت طلب در کمین نوسانات بازار عرضه مرغ هستند و در همین راستا اداره کل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک تعزیرات حکومتی بخشنامه‌ای برای گشت مشترک سراسر کشور ارسال کرده که بر اساس آن مدیران اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی موظفند نسبت به اجرای طرح سراسری گشت های مشترک در قالب نظارت بر عملکرد واحدهای عرضه کننده مرغ اقدام کنند.

سرابیان در پاسخ به اینکه مدت زمان اجرای این طرح چه مدت خواهد بود، اظهار کرد: این طرح با برنامه ریزی و هماهنگی مدیران کل استانی با دستگاه های مربوطه آغاز و تا زمان بازگشت آرامش نسبی به بازار عرضه مرغ، در مراکز استان و شهرستان‌های تابعه با هماهنگی و همکاری دستگاه های نظارتی اجرا می‌شود.

وی افزود: واحدهای مربوطه به همراه روسای شعب تعزیرات حکومتی به صورت روزانه و در قالب اکیپ‌های گشت مشترک در بازار حاضر می‌شوند و با مشاهده کوچکترین تخطی از قوانین، برخورد قاطع خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، در بخشی از بخشنامه اداره کل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی آمده است: ضمنا حسب تاکید ریاست محترم سازمان اطلاع رسانی مناسب در زمینه اجرای طرح با هماهنگی روابط عمومی سازمان از طریق صدا و سیما صورت پذیرفته و گزارش اقدامات به‌صورت هفتگی به این اداره کل اعلام شود.

 

 

 

 

 

 

ایسنا

(چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳) ۱۱:۵۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها