چهارشنبه / ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ / ۱۰:۰۰
سرویس : اقتصاد
کد خبر : ۵۵۹۷۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس اقتصاد

برگزاری انتخابات اتاق تهران در مصلی

با توجه به انتخاب مصلی تهران برای برگزاری انتخابات هشتمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، تیم اجرایی انتخابات که در پی فراهم آوردن تسهیلات و امکانات لازم برای هرچه بهتر برگزار کردن آن است اعلام کرد مترو مناسبترین وسیله برای رفتن به محل اخذ رأی است.

به گزارش سایت خبری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران، محل استقرار صندوق رأی برای انتخابات پارلمان بخش خصوصی فراهم شده و تیم اجرایی برگزاری انتخابات به دنبال تجهیز آن با وسایل و ابزار مورد نیاز برای اجرای انتخابات در سلامت و امنیت کامل است.

با توجه به سالن تعیین شده برای برگزاری انتخابات، راحت‌ترین و سهل‌ترین مسیر ممکن برای رسیدن اعضای فعال اتاق تهران که می‌توانند در انتخابات شرکت کنند استفاده از مترو است. رأی‌دهندگان می‌توانند با استفاده از متروی تهران و پیاده شدن در ایستگاه شهید بهشتی که فاصله اندکی با محل اخذ رأی دارد، به سهولت خود را به صندوق‌ انتخابات پارلمان بخش خصوصی برسانند. البته محل اخذ رأی دارای پارکینگ اختصاصی نیز هست اما با توجه به شلوغی روزهای آخر اسفند ماه به ویژه در خیابان شهید بهشتی، برگزارکنندگان استفاده از مترو را برای حمل و نقل آسانتر توصیه کرده اند.

لازم به ذکر است که انتخابات هشتمین دوره هیات نمایندگان اتاق تهران در روز دوشنبه برابر 18 اسفندماه 1393 از ساعت 8:00 الی 18:00 برگزار می‌شود که طی آن 40 نفر نماینده بخش خصوصی در حوزه‌های بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی توسط اعضای فعال اتاق انتخاب می‌شوند.

 

 

 

 

 

 

(چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳) ۱۰:۰۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها