یکشنبه / ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ / ۱۳:۲۹
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۵۵۸۸۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

گشایش نمایشگاه بزرگ عرضه مستقیم مواد غذایی

نمایشگاه بزرگ عرضه مستقیم پوشاک، منسوجات و مواد غذایی که ویژه نوروز 94 است، با حضور برخی از مقامات وزارت صنعت ، معدن و تجارت گشایش یافت.

در این نمایشگاه ده‌ها شرکت مختلف داخلی، تولیدکنندگان و واحدهای بزرگ و کوچک تولیدی و همچنین دست اندرکاران صنعت پوشاک کشور، تولیدات پوشاک شامل انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه را در قالب طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون و متنوع و با قیمت مناسب به صورت فوق العاده عرضه می کنند.

عرضه مواد غذایی اصلی همچون برنج ، روغن، قند و شکر و حبوبات بخش دیگر نمایشگاه بزرگ عرضه مستقیم پوشاک ، منسوجات و مواد غذائی است که با مجوز و زیر نظر مستقیم اتاق اصناف ایران برگزار می شود.

نمایشگاه های دایر شده در سایر مناطق ویژه خشکبار و آجیل بوده و این نمایشگاه ویژه پوشاک و مواد غذایی اصلی است.

نمایشگاه بزرگ عرضه مستقیم پوشاک، منسوجات و مواد غذایی تا 8 اسفند ماه در ضلع جنوبی مصلی امام خمینی (ره) با هدف دسترسی آسان به کالاهای اساسی و رفاه حال شهروندان و تامین مایحتاج مورد نیاز مردم برگزار شده است.

این نمایشگاه شامل عرضه محصولات انواع پوشاک ، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، شیرینی، لوازم منزل و آشپزخانه، کالای خواب، مواد شوینده و بهداشتی است که با تخفیف 10 الی 35 درصدی عرضه و به فروش می رسد.

نمایشگاه بزرگ عرضه مستقیم پوشاک، منسوجات و مواد غذائی از امروز تا 18 اسفند ماه هر روز از ساعت 10 تا 21 (9شب) آماده بازدید علاقه‌مندان است.
(یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳) ۱۳:۲۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها