شنبه / ۹ اسفند ۱۳۹۳ / ۱۳:۴۷
سرویس : خشکبار، حبوبات و تنقلات
کد خبر : ۵۵۸۵۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس خشکبار، حبوبات و تنقلات

ایجاد برند در صادرات کشمش استان قزوین ضروری است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: با توجه به نقش برندسازی در فرآیند فروش بهتر، ایجاد برند در صادرات کشمش استان قزوین ضروری است.

مهندس علی پرزحمت صبح شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های استان بیان کرد: نام تجاری یکی از عوامل بسیار مهم در تجارت و  عرضه تولیدات است و اگر تولید کنندگان کشمش استان تجاری  داشته باشند، محصولات خود را راحت تر به فروش می رسانند.

وی در رابطه با این موضوع که بیش از ۴۰ درصد از کشمش کشور، در استان قزوین تولید می شود، افزود:  تولید کنندگان و صادرکنندگان کشمش استان  می‌توانند با استفاده از تکنولوژی مدرن، افزایش کیفیت  و ایجاد برند، سهم بیشتری را  در بازارهای جهانی کسب کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه کشمش استان قزوین از کیفیت بسیار بالای برخوردار است،  بیان کرد: صادر کنندگان می توانند از  کیفیت بالای کشمش استان قزوین در جذب مشتریان خود و همچنین ساخت برند مخصوص استان اقدام کنند.

پرزحمت با بیان اینکه کشمش تولیدی استان باید با برند استان قزوین صادر شود، افزود: در این راستا تولید کنندگان ، تجار و بخش خصوصی اجازه ندهند کشمش استان به نام‌های مختلف صادر شود و به نوعی با ایجاد برند به پیشبرد اهداف صادراتی این محصول کمک کنند.

 وی حل مشکلات کشمش استان را یکی از اولویت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت  اعلام کرد واظهار داشت: استان قزوین با داشتن ۷۵ هزار هکتار باغ انگور و تولید سالانه ۳۰۰ هزار تن محصول می تواند،  سهمی قابل توجهی از صادارات در  بازار های هدف را از آن خود کند.

 

 

 

 

 

 

مهر

(شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳) ۱۳:۴۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها