شنبه / ۹ اسفند ۱۳۹۳ / ۱۰:۴۴
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۵۵۸۳۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی

آمار متناقض واحدهای سنتی عرضه لبنیات خرم آباد/بررسی وضعیت بهداشتی

رئیس کارگروه بهداشت، سلامت و امنیت غذایی فرمانداری خرم آباد با اشاره به آمار متناقض واحدهای سنتی عرضه لبنیات در این شهرستان از آغاز اجرای طرح بررسی وضعیت بهداشتی این واحدها خبر داد.

 محمود آشناگر صبح شنبه در اولین جلسه بررسی طرح ساماندهی واحدهای تولید و عرضه محصولات لبنی سنتی از اجرای طرح بررسی وضعیت بهداشت و سلامت واحدهای عرضه محصولات لبنی سنتی به صورت مداوم خبر داد.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری خرم آباد بر لزوم همکاری میان واحدهای تولیدی صنعتی و سنتی در این خصوص تاکید کرد و به تشریح مسائل و مشکلات این واحدها پرداخت.

آشناکر یادآور شد: سلامت مردم از اهمیت بالایی برخوردار بوده و با توجه به فرهنگ و ذائقه سنتی مردم لرستان و شهرستان خرم آباد می طلبد سازمانهای متولی امر به بهداشت غذایی حساسیت بیشتری نشان داده و در نظارت و کنترل این گونه واحدها اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به آمار متناقض ارائه شده از واحدهای سنتی عرضه لبنیات در خرم آباد بیان داشت: در این زمینه آماری از  ۴۲ تا ۱۲۰ واحد ز سوی متولیان اعلام شده است.

رئیس کارگروه بهداشت، سلامت و امنیت غذایی فرمانداری خرم آباد افزود: این در حالیست که تنها یکی از مراکز یاد شده مورد تایید شبکه بهداشت و درمان شهرستان واقع شده است.

آشناگر بیان داشت: به منظور اجرایی شدن طرح یاد شده کمیته ای مشترک متشکل از دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی، شبکه بهداشت و درمان، اداره صنعت، معدن و تجارت استان، ستاد بهبود شیر و دیگر دستگاههای متولی امر بهداشت و سلامت به صورت فصلی و با نظارت فرمانداری خرم آباد تشکیل و با جدیت تمام پیگیر عملی شدن این مصوبات خواهند شد.

 

 

 

 

 

 

 

مهر

(شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳) ۱۰:۴۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها