چهارشنبه / ۶ اسفند ۱۳۹۳ / ۱۳:۳۱
سرویس : اقتصاد
کد خبر : ۵۵۷۹۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس اقتصاد

منعی برای ورود سیاسی‌ها به اتاق وجود ندارد/نداشتن مواضع سیاسی در اتاق مهم است

نائب‌رئیس اتاق ایران عنوان کرد: کسانی که سابقه کار سیاسی و دولتی دارند اما اکنون خود آنها و بنگاهشان صرفا مشغول کار اقتصادی هستند، چه منعی دارد که حضور آنها در اتاق بازرگانی را سیاسی دانست؟ مدیران کسب‌و‌کار هستند که در اتاق بازرگانی نباید سیاسی عمل کنند.

پدرام سلطانی در گفت‌وگو با اقتصادنیوز با طرح این سوال که ورود افرادی به اتاق بازرگانی که مدتی در دولت و دستگاه‌های سیاسی حضور داشتند ولی اکنون مشغول کار اقتصادی هستند چه منعی دارد؟ اظهار کرد: کسانی هستند که در سابقه کاری خود مدتی در دولت و دستگاه‌های سیاسی کار کرده‌اند ولی در حال حاضر از کار سیاسی خود خارج و وارد اتاق بازرگانی شده‌اند.

وی ادامه داد: این افراد خود یا بنگاه‌های آنها دیگر عضو دولت نیستند بلکه عضو اتاق بوده و صرفا کار اقتصادی می‌کنند. بنابر این چه مشکلی است در این زمینه که باید بر سابقه کار سیاسی برخی تاکید کرد. مهم این است که آنها در حال حاضر کار اقتصادی می‌کنند.

سلطانی با بیان این که اما اگر افراد حتی از بخش خصوصی باشند ولی در اتاق مواضع سیاسی داشته و آن را دنبال کنند کار درستی نیست، تصریح کرد: اتاق محل گردآمدن مدیران کسب‌وکار کشور است؛ کسانی که برای حل مسائل و موضوعات فارغ از آن که چه نگاه سیاسی دارند، به اتاق آمده باشند.
(چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳) ۱۳:۳۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها