چهارشنبه / ۶ اسفند ۱۳۹۳ / ۰۹:۴۹
سرویس : صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی
کد خبر : ۵۵۷۷۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی

صادرات موفق در گرو تولید سالم و بسته‌بندی مناسب است

مدیرکل دفتر امور بنگاه‌های سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه صادرات موفق در گرو تولید سالم و بسته‌بندی مناسب است گفت: کارگاه آموزش تخصصی بسته‌بندی خرما و فرآورده‌های آن از دوم اسفند با حضور استاد ساساکی از کشور ژاپن در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، «گیتی توانا» با اعلام اینکه این کارگاه از روز شنبه در سازمان توسعه تجارت برگزار شده و تا روز چهارشنبه 6 اسفند ماه ادامه خواهد داشت تاکید کرد: کارگاه آموزش تخصصی بسته‌بندی خرما و فرآورده‌های آن رویکرد متفاوتی از سایر کارگاه‌هایی که تاکنون با همکاری سازمان تجارت خارجی ژاپن (جترو) برگزار شده دارد. در این کارگاه مشارکت‌کنندگان موظف به اجرا و ارایه پروژه در زمینه آموزه‌های دوره بوده و از پروژه‌های ارایه شده ارزیابی صورت خواهد گرفت.

توانا توجه به بسته‌بندی کالاها را در افزایش صادرات موثر دانست و یادآور شد: رویکرد این دوره توجه به تمامی مسیر زنجیره تولید خرما بوده است. تاکید بر  تولید سالم در باغات و نخلستان‌ها، نحوه صحیح برداشت محصول، رعایت شرایط نگهداری بهداشتی و حمل‌ونقل سالم از موارد پیش‌نیاز بسته‌بندی مناسب است و هر یک از این مراحل باید به درستی انجام شده و سپس با انجام بسته‌بندی مناسب به توسعه صادرات خرما دست یابیم.
(چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳) ۰۹:۴۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها