چهارشنبه / ۶ اسفند ۱۳۹۳ / ۰۹:۲۲
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۵۵۷۷۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

آغاز بکار جشنواره بزرگ شیرینی، شکلات و تنقلات در تهران

جشنواره بزرگ شیرینی، شکلات و تنقلات با همکاری انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران و اتحادیه صنف قنادان و ده ها شرکت عرضه کننده، در محل نمایشگاهی برج میلاد تهران آغاز به کار کرد.

در این جشنواره که از 5 تا 11 اسفندماه به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت، شرکت های عرضه کننده شیرینی، شکلات و تنقلات گردهم آمده و انواع شیرنی، شکلات و آجیل و خشکبار مورد نیاز شهروندان برای سال نو را به صورت فوق العاده عرضه می کنند.

در این جشنواره انواع شیرینی های سنتی و صنعتی از جمله کشمشی، بدون فر، تر، نخودچی، باقلوا، برنجی، نارگیلی، شکلات پسته، شکری، رولت، برنجی، نارگیلی، شکلاتی، گردویی و خرمایی با درجه کیفیت ممتاز و بصورت فوق العاده عرضه و به فروش گذاشته شده است.

همچنین در این جشنواره انواع کیک نارگیلی، کیک پرتقالی، کیک یزدی، کیک آناناس، کیک شکلاتی و فندقی، شیرینک دارچینی، اوناع باسلوق و باقلوا و بادام سوخته، انواع آب نبات و شکلات عرضه خواهد شد.

در بخش دیگری از این جشنواره انواع شیرینی های محلی از جمله نان نخودچی، نان قندی، نان شیرمال، نان خرمایی، نان چای، نان پنجره ای، نان برنجی، نان نخودچی، نان کوهی و کلوچه و کماج ارائه خواهد شد.

در این جشنواره متنوع و سرشار از پروتئین، انواع فرآورده های آجیل و خشکبار و میوه های خشک از پسته و فندوق و بادام گرفته تا انواع کشمش و تخمه و مغزگردو نیز عرضه می شود.

عرضه مواد اولیه و همچنین آموزش تهیه انواع شیرینی خانگی بخش دیگری از جشنواره بزرگ فروش شیرینی، شکلات و تنقلات خواهد بود.

براساس این گزارش، هدف اصلی از برگزاری این جشنواره که زیر نظر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران و اتحادیه صنف قنادان برگزار شده، ارائه انواع شیرنی و شکلات، آجیل و خشکبار و تنقلات مورد نیاز شهروندان به صورت متمرکز، با قیمت مناسب و کیفیت ممتاز است.

جشنواره بزرگ فروش شیرینی، شکلات و تنقلات تا 11 اسفند ماه هر روز از ساعت 9 تا 21 در محل برج میلاد تهران آماده بازدید علاقه مندان است.
(چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳) ۰۹:۲۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها