دوشنبه / ۴ اسفند ۱۳۹۳ / ۱۳:۰۴
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۵۵۷۱۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی

مصوب شیر استریل یک لیتری در سال جاری با 15 درصد افزایش به حدود 2800 تومان رسید

محمد فربد،گفت: وضعیت بازار از نظر کشش و تقاضا برای لبنیات مساعد نیست و صاحبان صنایع لبنی عمدتا معتقدند که حتی افزایش جزئی در سال آینده هم منطقی نیست و بازار بازار کشش آن را ندارد.

درپی افزایش قیمت شیر استریل یک لیتری از سوی برخی کارخانه‌های لبنی، عضو انجمن صنایع لبنی اعلام کرد که قیمت مصوب شیر استریل یک لیتری در سال جاری با 15 درصد افزایش 2800 تومان است اما بسیاری از صنایع لبنی به دلیل نبود کشش در بازار نتوانستند این قیمت را اعمال کنند و اگر اکنون کارخانه‌ای قیمت محصولاتش را تا سقف 15 درصد مصوب، افزایش دهد اشکالی ندارد اما بیش از آن ممنوع است.

قیمت شیر یک لیتری استریل در این هفته از سوی برخی کارخانه‌های لبنی 200 تا 300 تومانی افزایش یافت که محمد فربد، عضو انجمن صنایع لبنی گفت: وضعیت بازار از نظر کشش و تقاضا برای لبنیات مساعد نیست و صاحبان صنایع لبنی عمدتا معتقدند که حتی افزایش جزئی در سال آینده هم منطقی نیست و بازار بازار کشش آن را ندارد.

وی افزود: قیمت مصوب شیر استریل یک لیتری در سال جاری با 15 درصد افزایش به حدود 2800 تومان رسید که البته بسیاری از صنایع لبنی با توجه به نبود کشش و تقاضای مناسب در بازار نتوانستند این قیمت را اعمال کنند.

این عضو انجمن صنفی صنایع لبنی اظهار کرد: صنایعی که در ابتدای امسال و پس از تصویب 15 درصد افزایش قیمت، نرخ‌های جدیدی را اعمال نکردند می توانند تا سقف 15 درصد قیمت محصولات خود را افزایش دهند که البته میزان افزایش قیمت و زمان آن بستگی به ملاحظات خاص خود صنایع دارد.

 

 

 

 

ایسنا

(دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳) ۱۳:۰۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها