یکشنبه / ۳ اسفند ۱۳۹۳ / ۰۹:۳۱
سرویس : خشکبار، حبوبات و تنقلات
کد خبر : ۵۵۶۶۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس خشکبار، حبوبات و تنقلات

برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی بسته‌بندی خرما با همکاری جترو

سازمان توسعه تجارت ایران کارگاه‌های آموزشی تخصصی بسته‌بندی صادراتی خرما و فرآورده‌های آن را از امروز دوم اسفند‌ماه به مدت 5 روز برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، این کارگاه با همکاری سازمان تجارت خارجی ژاپن (جترو) و حضور اساتید صنعت بسته‌بندی ژاپن با هدف انتقال دانش و تجربیات در حوزه بسته‌بندی محصولات صادراتی به تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشور برگزار می‌شود.

در این گزارش آمده است: بسته‌بندی مناسب هم‌چنان یکی از چالش‌های مهم در ورود کالاهای ایرانی به بازارهای هدف است و به همین منظور در ادامه همکاری با سازمان جترو که از سال 2010 آغاز شده است از تجارب این کشور در این راستا بهره‌برداری خواهد شد.

بر اساس این گزارش اگر چه طی سال‌های گذشته گام‌های خوبی برای توسعه و تقویت بسته‌بندی در کشور برداشته شده است، اما به دلیل سرعت تغییرات تکنولوژیک و تحولات سریع در حوزه بسته‌بندی، تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشور برای حفظ و توسعه بازارهای صادراتی باید توجه دائمی به بهبود و ارتقاء بسته‌بندی محصولات و کالاهای صادراتی خود داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، کارگاه آموزشی ـ تخصصی بسته‌بندی صادراتی خرما و فرآورده‌های مرتبط با آن با حضور استاد مدعو ازکشور ژاپن از امروز دوم اسفندماه به مدت 5 روز درمحل سازمان توسعه تجارت ایران برگزار خواهد شد، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 22664096 خانم «مسعودی» و  22662653 خانم «کی منش» تماس بگیرند.
(یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳) ۰۹:۳۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها