یکشنبه / ۳ اسفند ۱۳۹۳ / ۰۹:۲۸
سرویس : اقتصاد
کد خبر : ۵۵۶۶۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس اقتصاد
آخرین مصوبات انجمن نظارت بر انتخابات اتاق‌های بازرگانی

چه کسانی می‌توانند رای بدهند؟

در دو مصوبه نشست اخیر انجمن نظارت بر انتخابات اتاق‌های ایران شرایط رأی‌دهندگان مجددا مورد بررسی قرار گرفت و هم‌چنین مهلت نهایی اعلام نتایج تایید صلاحیت نامزدها نیز اعلام شد.

به گزارش سایت خبری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران، براساس گزارش ارسالی از هیات عالی نظارت بر انتخابات اتاق‌های سراسر کشور تمام شکایات مطرح شده از سوی نامزدها مورد رسیدگی قرار گرفته و پاسخ لازم نیز داده شده است. هم‌چنین اعلام شده صلاحیت تمام ثبت‌نام‌شدگان کاندیداتوری در هیات نمایندگان اتاق‌های سراسر کشور بررسی شده و حداکثر تا تاریخ هفتم اسفند ماه 1393 نتایج آن اعلام خواهد شد.

از طرفی این انجمن در مورد واجدین شرایط رأی دادن در این انتخابات تاکید کرده تنها آن دسته از اعضای اتاق‌های بازرگانی می‌توانند در انتخابات به عنوان رأی‌دهنده شرکت کنند که دارای کارت هوشمند (عضویت، بازرگانی) از اتاق محل اخذ رأی باشند که حداقل یکسال از صدور آن گذشته باشد و در روز رأی‌گیری نیز اعتبار داشته باشد. در صورتی که کارت هوشمند فردی حقیقی یا حقوقی دارای فرآیند تمدید، تغییر، انتقال، تبدیل و یا المثنی باشد باید حتماً تا تاریخ دهم اسفندماه این فرآیند به اتمام رسیده و فرد کارت هوشمند خود را دریافت کرده باشد.
هم‌چنین در این اطلاعیه ذکر شده چنانچه فردی دارای کارت عضویت هوشمند و کارت بازرگانی هوشمند (حقیقی یا حقوقی) باشد تنها با استفاده از یکی از این کارت‌ها می‌تواند یک برگه تعرفه رأی دریافت کند و رأی بدهد.
(یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳) ۰۹:۲۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها