پنج شنبه / ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۰:۲۱
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۵۵۵۹۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

سبد غذایی مدارس انگلیس نسبت به سایر کشورها ناسالم تر است

روزنامه 'دیلی میل' روز چهارشنبه نوشت مواد استفاده شده در سبد غذایی مدارس انگلیس از مواد فرآوری شده است که در قیاس با سبد غذایی سایر کشورها ناسالم تر به حساب می آید.

 این روزنامه افزود: در حالی که بر اساس ذائقه غذایی کشور های مختلف، سبد غذایی مدارس نیز متفاوت است اما گفته می شود ماهی و سبزیجات باید از غذاهای دائمی دانش آموزان بوده و تمام مواد غذایی آنها نیز تازه و بی خطر باشند.

دیلی میل افزود: در فرانسه دانش آموزان ناهارشان را با نان و پنیر آغاز می کنند و پس از آن ظرفی حاوی گوشت و دو نوع سبزی شامل هویج و لوبیا به عنوان غذای اصلی سرو می شود.

این روزنامه نوشت: هیچگونه مواد قندی در سبد غذایی دانش آموزان فرانسوی نیست و تنها مواد شیرین، میوه جات شامل کیوی و سیب می باشد.

دیلی میل در ادامه به سبد غذایی دانش آموزان در کره جنوبی اشاره کرده و عنوان می کند که این سبد غذایی نسبت به سایر کشورها قابل تامل تر است.

دیلی میل نوشت: در کره جنوبی برای دانش آموزان سوپ ماهی به همراه برنج سرخ شده، فلفل و کلم بروکلی سرو می شود.

این روزنامه با بیان تفاوت میان سبد غذای سایر کشورها و انگلیس پرداخته و تصریح کرد: در انگلیس ذرت بوداده، سوسیس، بیسکویت و لوبیای کنسروی در سبد غذا دانش آموزان است و این رژیم فاقد مواد غذایی تازه می باشد.

 

 

 

 

 

ایرنا

(پنج شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳) ۱۰:۲۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها