سه شنبه / ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۰:۳۴
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۵۵۴۳۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

آغاز عرضه کالاهای اساسی در نمایشگاه‌های بهاره با تخفیف ۱۰ درصد

رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های بهاره مسکنی موقت برای تامین مایحتاج مردم است، گفت: ۴ کالای اساسی با تخفیف ۱۰ درصدی از ششم اسفند در قالب نمایشگاه بهاره عرضه می‌ شود ولی معتقدیم فروش فوق العاده باید جایگزین نمایشگاه‌های فصلی شود.

علی فاضلی در مورد آخرین وضعیت عرضه کالا و برگزاری نمایشگاه‌های بهاره گفت: مانند سال‌های قبل نمایشگاه بهاره برای عرضه مایحتاج مردم در 4 نقطه پایتخت یعنی مناطق حکیمیه،بوستان ولایت، خاوران و پارک ارم برپا می‌شود.

وی در مورد کیفیت محصولات ارائه شده در نمایشگاه‌ةای بهاره گفت: به دلیل شرایط برگزاری و کمبود فضای مناسب نمایشگاهی برندهای معتبر آن طور که باید و شاید در نمایشگاه‌های بهاره حضور نمی‌یابند و معتقدیم به مرور فروش فوق العاده در اصناف باید پر رنگ تر شود.

رئیس اتاق اصناف ایران در مورد مزیت‌های فروش فوق العاده گفت: در کشور ما فروش های فوق العاده چندان واقعی نیست و به طور عملیاتی اجرا نمی‌شود، باید ساز و کار آن را تعریف کنیم که هم رونق در هر صنف ایجاد شود و هم مردم دسترسی آسان‌تر به کالاهای باکیفیت ارزان داشته باشند.

وی در پاسخ به اینکه امسال چه میزان تخفیف برای ارائه کالاها به ویژه کالاهای اساسی در نمایشگاه‌ها برای مردم در نظر گرفته شده است،اظهار داشت:  کالاها با تخفیف5 تا 15 درصدی ارائه می‌شوند و گوشت و مرغ به صورت گرم و سرد، برنج و روغن با تخفیف تا 10 درصدی در نمایشگاه عرضه می‌شود.

 نمایشگاه بهاره از تاریخ ششم تا پانزدهم اسفند ماه به مدت 10 روز برگزار می‌شود. 

 

 

 

 

فارس

(سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳) ۱۰:۳۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها