سه شنبه / ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ / ۰۹:۱۷
سرویس : صنعت برنج و ماکارونی
کد خبر : ۵۵۴۲۸
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس صنعت برنج و ماکارونی
با حضور مردم و مسئولان سان ماکارون

گزارشی از برگزاری جشن ها و همایش های استانی سان ماکارون در استان های کشور

به گزارش فودنا همایش ها و جشن های استانی "سان ماکارون یک خانواده دوست داشتنی" در استان مرکزی، کردستان و گلستان، خراسان شمالی و همچنین جزیره کیش با حضور پرشور مردم در برگزار گردید.

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران مشروح اخبار استانی جشن سان ماکارون به شرح زیر است:

همایش های استانی "سان ماکارون یک خانواده دوست داشتنی" به استان مرکزی رسید

همایش های استانی "سان ماکارون یک خانواده دوست داشتنی" به استان مرکزی رسید. این همایش در 18 دی ماه در شهر اراک برگزار شد و بیش از 350 نفر از عمده فروشان، خریداران و علاقمندان برند سان در آن شرکت نمودند. هدف از برپایی این همایش ایجاد فضایی دوستانه جهت معرفی برند جدید سان ماکارون در بازار استان مرکزی بود.

به گزارش روابط عمومی گروه زر در سومین همایش استانی سان ماکارون که به میزبانی شرکت پخش آراد برگزار شد آقایان سیه پوش نماینده فروش محصولات سان ماکارون، دکتر پاکزاد معاون ارتباطات شرکت صنعتی زرماکارون و سلطان محمدی مدیر بازاریابی و فروش سان به ایراد سخنرانی پرداختند.

سیه پوش ضمن خوش آمد گویی به همه ی میهمانان به بیان اهداف برگزاری همایش پرداخته و افزودند امروز با افتخار در خدمت برند سان ماکارون هستیم، چرا که به محصولات گروه زر ایمان داریم و اطمینان داریم که گسترش آن‌ها در سطح ملی مقدمه‌ای برای جهانی کردن آن‌هاست. ایشان از آقای جمیلی نماینده فروش محصولات زرماکارون بابت همکاری شان تشکر کرد.

جمیلی نیز در این همایش گفت با محصولات سان قصد داریم بازار ماکارونی را در اختیار محصولات گروه زر در آوریم و فروشگاه ها و مغازه های تمام استان را پوشش دهیم. ایشان در ادامه عنوان کرد دست جناب سیه پوش را به گرمی میفشارم و  برای پیشرفت و اعتلای محصولات زر دست به دست هم خواهیم داد.

در بخش دیگری از این مراسم احمد پاکزاد معاون محترم ارتباطات زرماکارون ، ضمن بیان این نکته که برای بین‌المللی کردن برند سان تمامی تدابیر لازم اندیشیده شده است، عنوان کرد: برند جدید خانواده زر که وارد بازار شده است، تماماً با استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات تولید ماکارونی و با استفاده از توان متخصصین برجسته داخل تولید شده و به خوبی قادر است در کنار محصولات بین‌المللی عرض اندام کند.

در ادامه جناب آقای سلطان محمدی مدیر بازاریابی و فروش برند سان، نمایندگان را مهمترین عنصر و پل ارتباطی بین شرکت و مشتریان عنوان کرد و اظهار داشت: نقش رضایت مندی مشتریان در فروش محصولات از اهمیت خاصی برخوردار است و در این راستا گروه زر قصد دارد اقدامات اساسی در این حوزه انجام دهد تا بتواند رضایت مشتریان خود را در این زمینه جلب نماید.


سان ماکارون در استان کردستان


گروه صنعتی زر دومین همایش استانی سان ماکارون را در تاریخ 16 دی جهت معرفی هر چه بهتر برند سان با حضور بیش از 150 نفر در شهر سنندج برپا کرد. این همایش به میزبانی شرکت سانان پخش کردستان با مدیریت آقای صادقی نماینده فروش این استان و با حضور احمد پاکزاد، معاون ارتباطات شرکت زرماکارون و شهریار سلطان محمدی مدیر بازاریابی و فروش برند سان برگزار شد.

در همایش فوق صادقی نماینده فروش محصولات سان ماکارون در سنندج ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به مدعوین و معرفی شرکت تحت مدیریت خود گفت: با وجود برند سان آینده ی درخشان تری در انتظار صنعت ماکارونی کشور خواهد بود. در ادامه از آقایان پاکزاد و سلطان محمدی جهت سخنرانی دعوت به عمل آمد.

احمد پاکزاد معاون ارتباطات شرکت زرماکارون نیز در این نشست با ارائه گزارشی جامع از فعالیت‌های گروه زر، توضیحاتی از روند تولید و فروش سان ماکارون ارائه داد.

ایشان افزودند: محصولاتی با کیفیت تولید شده است که اگر خوب معرفی و توزیع گردد و حضوری چشمگیر در بازار داشته باشد و به خوبی به دست مصرف‌کننده نهایی برسد آینده ای که شما عزیزان شایسته آن هستید حاصل خواهد شد. اما این مهم مسلماً در گرو حضور مقتدرانه محصول در فروشگاه‌ها و مغازه‌هاست.

در این همایش سلطان محمدی مدیر بازاریابی و فروش برند سان پس از عرض خیر مقدم به مدعوین و همچنین تشکر و قدردانی از تلاشهای آقای صادقی به بیان برخی از فعالیتهای انجام شده جهت معرفی هرچه بهتر این برند پرداخت و در پایان ابراز امیدواری کرد که این همایش بتواند موجبات تعامل بیشتر خریداران با نماینده محترم استان را فراهم سازد.

در پایان همایش به همه ی مدعوین به رسم یادبود هدایایی اهدا گردید.

سان ماکارون



چهارمین همایش استانی سان ماکارون در استان گلستان برگزار شد

در چهارمین همایش استانی سان ماکارون در شهر گرگان و در تاریخ سوم بهمن نزدیک به 250 نفر از عمده فروشان و خرده فروشان فعال در حوزه محصولات غذایی و اهالی خونگرم استان گلستان حضور داشتند.

در این همایش که به میزبانی شرکت پخش آجی گل به مدیریت جناب آقای یدالهی نماینده فروش محصولات سان در استان گلستان و با همکاری شرکت گروه توسعه صنعتی و پژوهشی زر برگزار شد، آقایان سلطان محمدی مدیر بازاریابی و فروش برند سان و آقای مسعود ایمانپور مدیر فروش شهرستانهای سان ماکارون به ارائه برنامه های آینده خود پرداختند .

آقای یدالهی ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین و معرفی محصولات سان، برنامه های جاری و آینده خود را جهت ارتقاء برند سان ماکارون ارائه نمود. ایشان تاکید کردند همگی ما شرکت زرماکارون را می‌شناسیم و نسبت به کیفیت محصولات آن اطمینان داریم بنابراین با اطمینان قلبی و اشتیاقی زایدالوصف در جهت فروش برند جدید این گروه فعالیت خواهیم کرد.



اقای سلطان محمدی با اشاره به پیشرفت این برند جدید گروه زر، استراتژی و چشم انداز سان ماکارون را به حضار ارائه و به معرفی برنامه ها و فعالیت های در حال انجام سان ماکارون پرداخت و اشاره کرد مردم این خطه حق دارند از کیفیت خوب محصولات گروه زر بهره مند شوند و این کار توسط تیم فروش آقای یدالهی و محصولات سان ماکارون برای مردم این استان مهیا خواهد شد.

چهارمین همایش استانی سان ماکارون - گرگان

در این مراسم از طرف آقای سلطان محمدی سوال هایی مطرح شد که به سه نفر از برندگان جوایزی اهدا گردید.



اولین همایش استانی سان ماکارون در شهر بجنورد

اولین همایش استانی سان ماکارون در تاریخ دهم دی ماه و در شهر بجنورد توسط شرکت پخش صبا به مدیریت آقای محمدزاده نماینده فروش محصولات سان در استان خراسان شمالی و با همکاری شرکت صنعتی زرماکارون برگزار شد. این همایش با حضور بیش از 250 نفر از عمده فروشان، خرده فروشان و مردم مهمان نواز این شهرستان و با هدف آشنا شدن و پذیرش برند سان توسط مصرف کننده و با شعار "سان ماکارون یک خانواده دوست داشتنی" آغاز به کار کرد.

همایش استانی سان ماکارون - بجنورد

همایش فوق با سخنرانی آقای محمدزاده نماینده فروش محصولات سان ماکارون آغاز و ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین و معرفی محصولات سان، توضیحاتی در خصوص فروش محصولات این برند ارائه کردند. در اولین همایش استانی سان ماکارون برنامه های جانبی متعددی نیز اجرا شد که می توان به اجرای سمپل محصولات اشاره کرد. در پایان این مراسم به برخی از مدعوین به قید قرعه هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید و همایش پس از پذیرایی از میهمانان و اهدا پک های سان ماکارون پایان یافت.



درخشش سان ماکارون در جزیره ی زیبای کیش

نخستین جشنواره، همایش ملی و نمایشگاه سلامت بهداشت و تغذیه، در جزیره‌ی کیش با حضور مشاور عالی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و با هدف معرفی و حمایت از محصولات سالم و ایمن به جامعه گشایش یافت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی گروه زر در مراسم افتتاحیه این جشنواره که عصر شنبه 24 آبان در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد، رسول کشت پور مشاور عالی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه برخی از معاونان و مدیران و مسوولان این سازمان و همچنین جمعی از نمایندگان شرکت های مختلف بهداشتی و غذایی حضور داشتند. این نمایشگاه در سه بخش جشنواره، همایش و نمایشگاه و در حوزه های بهداشت، سلامت و تغذیه و با هدف افزایش سطح تعامل و مشارکت فعالان این عرصه در هر سه حوزه برگزار شد. در غرفه ی زر ماکارون کارشناسان به معرفی برند سان ماکارون و محصولات پودر کیک و آرد پرداختند غرفه ی زر در طی حضور در نمایشگاه با استقبال بسیار خوبی  از بازدید کنندگان مواجه شد.

همچنین با نمایندگی جدید سان ماکارون در جزیره‌ی کیش در توسعه روابط و همکاری های فی مابین توافقات بسیار خوبی حاصل گردید.

سان ماکارون

(سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳) ۰۹:۱۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها