شنبه / ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ / ۰۹:۵۸
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۵۵۳۴۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی

کسب عناوین پر افتخار شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در جشنواره امتنان از واحدهای نمونه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان

کسب عناوین پر افتخار شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در جشنواره امتنان از واحدهای نمونه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان این شرکت ثبت نمود .

حسینی مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان در حاشیه برگزاری این جشنواره از همزمانی پانزدهمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار واحدها، تلاشگران و بهداشتیاران نمونه استان با نهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر خبر داد و از آنان به عنوان فرماندهان توسعه اقتصادی استان تجلیل نمود. حسینی با اشاره به اینکه این اداره کل برای کارآفرینان شرایط خدمت رسانی را فراهم می کند، ابراز داشت: جذب سرمایه و سرمایه گذار راهی برای شتاب بخشی به حرکت اقتصاد به سوی توسعه و اشتغال پایدار بوده که در این خصوص کارآفرینان و کارگران نقش بسزایی را ایفا می کنند . در پایان این برنامه با حضور معاون برنامه ریزی استانداری ، مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تآمین اجتماعی ، صاحبان صنایع و اصحاب رسانه ، لوح و تندیس واحد نمونه استانی از پانزدهمین جشنواره امتنان از واحدهای نمونه آذربایجان شرقی و عنوان کارآفرین برتر سازمانی از نهمین جشنواره امتنان از کار آفرینان برتر به مهندس گودرزی مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه اهداء گردید. همچنین در این مراسم از رضا پورفتحی به عنوان تلاشگر نمونه استان و سجاد عبادی به عنوان مسئول خانه بهداشت نمونه استانی از شرکت پگاه، لوح سپاس به رسم یادبود اهداء گردید.
(شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳) ۰۹:۵۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها