دوشنبه / ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ / ۲۳:۱۲
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۵۲۳۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی
به مناسبت دهه فجر؛

واحد صنعتی فولاد بام ماهان بابلسر افتتاح شد

به مناسبت دهه فجر باحضور رئیس سازمان صنعت، معدن تجارت مازندران، استاندار و دیگر مسئولان واحد صنعتی فولاد بام ماهان افتتاح شد

به گزارش فودنا، محمد محمدپورعمران در مراسم افتتاح این کارخانه، ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر با اشاره به اینکه ظرفیت تولید سالانه این مجتمع 13 هزارتن در 5 خط تولید است، بیان داشت: هم اکنون با احداث این کارخانه برای 18 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده که تا 40 نفر قابل افزایش است.

رئیس سازمان صنعت معدن وتجارت مازندران ادامه داد: در شرایط موجود اقتصادی کشور، احداث اینچنین مجتمع های تولیدی توسط بخش خصوصی، مجاهدت خالصانه است.
محمدپوربر حمایت همه جانبه دستگاه های اجرایی استان از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان تاکید کرد و گفت: باید با تسهیل امور، شرایط را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در مازندران فراهم کنیم.

دکتر محمدپورعمران همچنین گزارش عملکرد وبرنامه افتتاحیه های مختلف دراستان راارائه داد.

ربیع فلاح جلوداراستاندار مازندران نیز در مراسم افتتاح شرکت فولادبام ماهان بابلسر، با بیان اینکه باید بستر حضور سرمایه‌گذاران در استان را فراهم نماییم، افزود: استفاده از تمام ظرفیت‌های استانی موجب توسعه همه جانبه می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در استان، اظهار داشت: نگاه به کارهای کوتاه مدت در دوران مدیریت فعلی از جمله مهم‌ترین کارهای انجام شده در سال 93 بوده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه ما نباید خود را محدود به بودجه های دولتی کنیم افزود:باید ضعفها را با انسجام وحدت و همدلی  و استفاده از ظرفیتهای استان برای توسعه و پیشرفت استفاده کرد.

ربیع فلاح گفت: تاکنون حدود6هزار و 100میلیارد تومان از زمان حضور در استان ، به سرمایه گذاران مجوز داده شده که در حال تولید هستند .

وی گفت: از بدو ورود به استان شرایط را از لحاظ اقتصادی بررسی  و در اولین گام برای تاریخ مازندران دربودجه سال 94 نسبت به جمعیت  اندازه ی قابل توجهی افزایش داشته ایم.

استاندار با انتقاد از کسانی که در شهرکهای صنعتی زمین را دراختیار دارند و به فعالیت تولیدی اقدامی انجام نداده اند تاکید کرد:از فرماندار بابلسر که فردی تحصیلکرده و  است انتظار داریم مشکلات شهرک صنعتی بابلسر را در دستور کار خود قرار داده و افرادی که مجوز گرفته اند با نگاه مثبت مشکلاتشان را بررسی نماید.

 
ش
(دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳) ۲۳:۱۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها