یکشنبه / ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۴:۱۷
سرویس : اقتصاد
کد خبر : ۵۵۱۹۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس اقتصاد
پسران به جای پدران؟

ثبت نام محسن مهرعلیزاده، محمدعلی کریمی، احمد حلت و مسعود حجاریان در انتخابات اتاق تهران

با نزدیک شدن به اتمام مهلت ثبت نام نامزدهای انتخابات هشتمین دوره هیات نمایندگان اتاق تهران، حضور فعالان اقتصادی و چهره ها برای نام نویسی در این دوره از انتخابات پررنگ تر شده است.

به گزارش سایت خبری اتاق تهران، در حالی که حضور نامزدهای مستقل و تازه وارد در محل ثبت نام قابل توجه است، برخی از چهره ها نیز پا به ساختمان اتاق تهران گذاشتند تا از قافله انتخابات اسفند ماه جا نمانند.
 محسن مهرعلیزاده معاون سابق ریاست جمهوری در دولت هشتم و عضو غیرموظف هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش در دولت فعلی، برای ثبت نام در انتخابات هیات نمایندگان اتاق تهران در دوره هشتم به محل ثبت نام آمد.
همچنین محمد علی کریمی ، مدیر عامل سابق شرکت سهامی فرش ایران نیز ثبت نام خود در این دوره از انتخابات را قطعی کرد.
از دیگر چهره های ثبت نامی در ظهر امروز، احمد حلت بود که وی نیز موفق شد به عنوان نامزد بخش بازرگانی ثبت نام قطعی کند.
حضور مسعود حجاریان مدیرعامل بیمه ملت در اتاق تهران و ثبت نام برای حضور در هشتمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق تهران نیز از دیگر نکات جالب توجه روز آخر بود.
در این بین پسران جوان چهره های شاخص اتاق بازرگانی نیز برای ثبت نام به اتاق تهران آمدند. ابتدا امیرعلی بهزادیان فرزند محمدرضا بهزادیان در این انتخابات ثبت نام کرد تا در کنار پدر وارد این رقابت انتخاباتی شود. پس از او نیز محسن نهاوندیان پسر محمد نهاوندیان رئیس سابق اتاق ایران و رئیس دفتر کنونی رئیس جمهور پا به عرصه این انتخابات گذاشت.
.
(یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳) ۱۴:۱۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها