یکشنبه / ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۲:۵۹
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۵۵۱۸۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

صادرات باعث افزایش ۱۵۰۰ تومانی قیمت گوشت گوسفندی شد

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اعلام اینکه هم اکنون هر کیلو گوشت گوسفندی با قیمت ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان در مغازه ها توزیع می‌شود، گفت: افزایش صادرات دام به کشورهای همسایه باعث شده تا قیمت گوشت گوسفندی هزار تا ۱۵۰۰ تومان افزایش پیدا کند.

علی اصغر ملکی ، با اشاره به اینکه طبق توافقات به عمل آمده با ستاد تنظیم بازار قرار است گوشت به صورت فله ای در غرفه‌های نمایشگاه‌های بهاره به فروش نرسد، اظهار داشت: این روزها افزایش صادرات دام به کشورهای همسایه باعث شده تا قیمت گوشت گوسفندی هزار تا 1500 تومان افزایش پیدا کند.
وی با بیان اینکه اطلاعاتی را به مقامات مسئول ارسال کرده‌ایم، افزود: اگر تصمیم مناسبی برای عدم صادرات دام اتخاذ شود قیمت گوشت گوسفندی کنترل خواهد شد.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اعلام اینکه هم اکنون هر کیلو گوشت گوسفندی با قیمت 26 هزار و 500 در مغازه ها توزیع می‌شود، گفت: با احتساب 10 درصد سود مغازه داران هر کیلو گوشت گوسفندی  با قیمت 29 تا 30 هزار تومان به فروش می رسد.
ملکی اضافه کرد: برخلاف افزایش قیمت گوشت گوسفندی؛ هر کیلو گوشت گوساله مخلوط با قیمت 31 هزار تومان و هر کیلو ران گوساله 33 هزار تومان به فروش می رسد.

وی  با اشاره به اینکه اواخر بهمن ماه و اواسط اسفند بره نو وارد بازار خواهد شد، تصریح کرد: با ورود بره های نو و کنترل حجم صادارت دام قیمت انواع گوشت روند نزولی خواهد یافت.

 

 

 

 

 

 

تسنیم

(یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳) ۱۲:۵۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها