شنبه / ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۰:۰۸
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۵۵۱۴۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

ایجاد 10 مرکز جدید خرید غیرحضوری میوه و تره‌بار

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار از ایجاد 15 مرکز خرید غیرحضوری در مراکز میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران خبر داد و گفت: تنها پنج درصد از شهروندان تهرانی ترجیح می‌دهند میوه و تره‌بارمورد نیاز خود را غیرحضوری خریداری کنند.

سیداحمد صفوی  با بیان اینکه در حال حاضر پنج مرکز میوه و تره‌بار در تهران اقدام به فروش غیرحضوری می‌کنند، گفت: موسسه‌ای به نام "ارمغان" اقدامات مربوط به فروش غیرحضوری را در مراکز میدان‌های صادقیه، میدان جلال، هروی، لواسانی و سهرودی انجام می‌دهد که قصد داریم با توسعه، بسته‌بندی و برندینگ محصولات، فروش غیرحضوری را گسترش دهیم.

وی ادامه داد: در پنج مرکز نمایندگان موسسه ارمغان برای فروش غیرحضوری فعال هستند و شهروندان می‌توانند با تماس تلفنی یا اینترنتی از طریق سایت سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران و آیکون فروش غیرحضوری و یا با تلفن سامانه فروش غیرحضوری سفارشات خود را داشته باشند و از درب منزل محصولات خریداری شده را دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران درخصوص هزینه دریافتی از شهروندان گفت: در مناطق این پنج مرکز هزینه ارسال این سفارشات رایگان است، اما در مناطق دیگر سعی شده است تا حداقل هزینه‌ها مطابق تعرفه‌های اعلام شده از شهروندان دریافت شود.

وی از گسترش مراکز فروش غیرحضوری در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: به زودی 15 میدان میوه و تره‌بار در شهر تهران دارای سامانه فروش غیرحضوری خواهد بود اما نکته‌ای که وجود دارد سنتی بودن عرضه میوه و تره‌بار است که باعث استقبال کم شهروندان می‌شود.

صفوی در این خصوص ادامه داد: به دلیل نبود شرایط بسته‌بندی برند شده در این سازمان شهروندان علاقه‌مند هستند برای خرید خودشان حضوری به مراکز میادین میوه و تره‌بار مراجعه کنند و کمتر سفارش غیرحضوری را ترجیح می‌دهند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار با بیان اینکه برای گسترش توسعه فروش غیرحضوری محصولات میوه و تره‌بار باید موضوعات درجه‌بندی، بسته‌بندی و برندینگ در دستور کار خود قرار دهیم، افزود: این اتفاق باید توسط سازمان و همه متولیان تولید مورد توجه قرار بگیرد تا در آینده ساختاری ایجاد شود تا مردم بتوانند با خیال راحت محصولات بسته بندی شده را به صورت غیرحضوری خریداری کنند.

وی سهم خرید غیرحضوری از سوی شهروندان را کمتر از پنج درصد عنوان کرد و گفت: کلیه محصولاتی که در مراکز میوه و تره‌بار عرضه می‌شود قابلیت سفارش غیرحضوری از سوی شهروندان دارد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه‌وتره‌بار درخصوص فعال شدن 10 مرکز جدید برای فروش غیرحضوری محصولات میدین میوه و تره‌بار گفت: تا دو سه ماه آینده این مراکز آماده خدمت‌رسانی می‌شود اما استقبال شهروندان نیز موضوعی است که سازمان میادین به تنهایی قادر به پاسخگویی به آن نیست و تولیدکنندگان نیز باید در امر درجه‌بندی و برندسازی فعال باشند.

 

 

 

 

 

 

 

ایسنا

(شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳) ۱۰:۰۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها