شنبه / ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ / ۰۹:۵۵
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۵۵۱۴۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

بهره برداری از 6 طرح دامپزشکی همزمان با دهه فجر در خراسان رضوی

همزمان با دهه فجر امسال 6 طرح دامپزشکی در استان خراسان رضوی با اعتباری بالغ بر 139 هزار و 520 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

مسئول روابط عمومی و دبیر ستاد دهه فجر اداره کل دامپزشکی استان با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح های یادشده توسط بخش خصوصی دامپزشکی به بهره برداری خواهد رسید.
هادی زارعی اظهار داشت: طرح های فوق، تحت نظارت های بهداشتی این اداره کل مراحل اجرایی خود را انجام داده و در دهه فجر امسال مناطق مختلف استان از مزایای بهداشتی و اقتصادی افتتاح آنها بهره مند خواهند شد.
وی افزود: این طرح ها در زمینه های مختلف شامل؛ ارائه خدمات دولتی دامپزشکی به مردم، مرکز مایه کوبی دام، آزمایشگاه دامپزشکی، کارخانه خوراک دام و مرکز بسته بندی گوشت قرمز و... می باشد.
وی خاطرنشان ساخت: با بهره برداری از طرح های یادشده، زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم 820 نفر در استان فراهم خواهد شد.
زارعی، محل بهره برداری طرح های دامپزشکی استان را در شهرستان های مشهد، تربت جام، زاوه و تربت حیدریه  دانست.
وی یادآور شد: انجام چنین طرح هایی توسط دامپزشکی علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار در بخش های مختلف، سبب ارتقای بهداشت عمومی و امنیت غذایی آحاد جامعه خواهد شد.
او گفت: علاوه بر برنامه ریزی برای افتتاح پروژه های یادشده در دهه فجر امسال، اداره کل دامپزشکی استان به عنوان یکی از دستگاه های اجرایی که فعالیت های آن نمودی از فعالیت های بهداشتی نظام در این خطه از کشور است برنامه های دیگری را نیز در قالب های فرهنگی، اطلاع رسانی، عقیدتی، ورزشی و ... انجام خواهد داد.

(شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳) ۰۹:۵۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها