چهارشنبه / ۸ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۱:۵۴
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۵۵۰۸۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

برگزاری جشنواره هفته ارگانیک در بوستان گفت‌و‌گو

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با تاکید بر اهمیت امنیت غذایی در سلامت شهروندان از برگزاری جشنواره هفته ارگانیک در بوستان‌ گفت‌و‌گو خبر داد.

سیداحمد صفوی در این خصوص افزود: این جشنواره و نمایشگاه در راستای توجه و اهمیتی که مدیریت شهری برای سلامت و محیط زیست شهروندان قائل است و همچنین آشنایی بیشتر شهروندان با محصولات ارگانیک و جذب تشویق تولیدکنندگان برای تولید این محصولات از تاریخ 11 بهمن‌ماه به مدت 6 روز از ساعات 9 الی 21 در محل نمایشگاه‌های تخصصی بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.

وی بهره‌مندی از توان انجمن‌های مردم‌نهاد و فراهم کردن زمینه حضور علاقه‌مندان را از ویژگی‌های این جشنواره دانست و گفت: جشنواره هفته ارگانیک در سه بخش ارگانیک طبیعی ، گیاهانی دارویی و نهاده‌های کشاورزی و نشریات در سه سالن و با بیش از 100 غرفه برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با بیان اینکه در طی مدت نمایشگاه امکان عرضه محصولات ارگانیک به شهروندان وجود دارد، گفت: در روزهای این جشنواره نشست‌های علمی و کارگاه‌های تخصصی در روزهای مختلف برگزار می‌شود.

صفوی همکاری انجمن ارگانیک را به عنوان یک سازمان علمی را یکی از تفاوت‌های این جشنواره با سال‌های قبل عنوان کرد و گفت: محصولات کشاورزی و ارگانیک، نشریات و کارگاه‌های علمی و تخصصی نیز با همکاری انجمن ارگانیک برگزار خواهد شد.
(چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳) ۱۱:۵۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها