دوشنبه / ۶ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۰:۲۷
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۵۵۰۱۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

افتتاح بزرگترین پروژه پرورش ماهیان خاویاری در جویبار

استاندار مازندران گفت: در دهه‌ی فجر امسال یکی از بزرگترین و بی‌نظیرترین پروژه‌های پرورش ماهیان خاویاری دنیا در جویبار به بهره‌برداری می‌رسد.

«ربیع فلاح جلودار» عصر دیروز(یکشنبه 5 بهمن‌ماه) در همایش مدیران روابط عمومی مازندران، در محل استانداری اظهار کرد: روابط عمومی، جایگاه و مسئولیت خطیری در دستگاه‌های اجرایی دارد و باید فعالیت‌هایی که از سوی آن سازمان برای استان انجام می‌شود را به مردم اطلاع‌رسانی کند و پل ارتباطی بین مردم و دستگاه اجرایی باشد.

وی با بیان اینکه دهه فجر فصل باشکوهی را برای انقلاب اسلامی رقم زده است، گفت: امروزه انقلاب اسلامی به‌عنوان درخت تنومند با ریشه‌های عمیق در سراسر دنیا پراکنده شده است و افتخار ما به‌عنوان مسئولان نظام این است که تنها کشوری هستیم که مردمانش در برابر همه‌ی فتنه‌های استکبار ایستاند و پشتوانه‌ی نظام خود هستند.

استاندار مازندران ادامه داد: با توجه به در پیش بودن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همه‌ی ما به‌عنوان مسئولان نظام دارای مسئولیت خطیری هستیم که از اقتداری که برای جمهوری اسلامی در دنیا بوجود آمده هم بهره کافی ببریم و هم در حفاظت و اقتدار آن بکوشیم.

فلاح با بیان اینکه در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید در زمینه‌های اقتصاد و فرهنگ حرف نو و جدیدی داشته باشیم، گفت: عملکرد و فعالیت‌های استان باید از طریق مدیران روابط عمومی با شیوه‌ی نوین، تبلیغات و فنآوری و بستر فضای مجازی به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی افزود: نقش رسانه‌ها هم باید در اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و فعالیت‌های استان در دهه فجر به اطلاع افکار عمومی برسد و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی اقدامات سالانه سازمان خود را جهت برنامه‌های دهه فجر در اختیار رسانه‌های استان قرار دهند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: در مواقعی که شاهد مشارکت مردم در صحنه‌ها بوده‌ایم توانستیم به موفقیت‌های بزرگی دست یابیم.

فلاح تصریح کرد: بکوشیم نسل جوان را از اقدامات و فعالیت‌هایی که در طول دوره‌ی 35 ساله انقلاب انجام شده و در دنیا بی‌نظیر است آگاه کنیم و آن دستاوردها را به آنها که سکاندار جامعه هستند، منتقل کنیم.

وی گفت: برنامه‌های دهه فجر باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و اجرایی شود که شور و نشاط را در مردم ایجاد کند و سبب حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن شود.

استاندار مازندران ادامه داد: باید در طول سال و به‌خصوص دهه‌ی فجر از صاحبان اصلی انقلاب اسلامی، همان خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و پرچمداران ایثار و آزادگی تکریم و تجلیل کنیم.

فلاح در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استفاده از بخش خصوصی در توسعه استان در حال نهادینه شدن است، گفت: نباید تنها بسنده به اندک اعتبارات در بودجه باشیم بلکه توان ما باید معطوف به مشارکت سرمایه‌گذاری مردمی و بخش خصوصی باشد.

وی ادامه داد: تلاشمان باید بر این باشد که روزی اگر بدون یک قطره نفت بودیم استان را اداره کنیم و توسعه‌ی خود را جدا از بودجه نفتی کنیم.

استاندار مازندران افزود: مازندران، استعدادهای بی‌نظیری همچون نیروی انسانی، فارغ‌التحصیلان، دانشمندان و فرهیختگانی دارد که اگر در جایگاه واقعی خود قرار گیرند شاهد تحول‌آفرینی در استان هستیم.

فلاح اظهار کرد: در دهه فجر امسال یکی از بزرگترین و بی‌نظیرترین پروژه‌های پرورش ماهیان خاویاری دنیا در جویبار به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: برای این طرح بزرگ 140 میلیارد تومان هزینه شده است که به اشتغالزایی و اقتصاد استان منجر شده است.

استاندار مازندران افزود: با توجه به مناطق بکر، زیبا و بی‌نظیر مازندران، باید به گردشگری در استان به شیوه‌های گردشگری طبیعت‌گردی، سلامت و دریایی توجه شود.

فلاح یادآور شد: در دهه فجر امسال بیش از 1300 پروژه در مازندران افتتاح می‌شود.

 

 

 

 

 

 

ایسنا

(دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳) ۱۰:۲۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها