یکشنبه / ۵ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۴:۰۸
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۵۰۰۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

سلامت و امنیت غذایی از دغدغه های مهم دولت است

معاون اجرایی رییس جمهور در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری سازمان غذا و دارو و سازمان ملی استاندارد ایران، بر ضرورت بهره مندی مردم از بالاترین استانداردهای سلامت و امنیت غذایی و بهداشت روان تاکید کرد.

 دکتر محمد شریعتمداری در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری سازمان غذا و دارو و سازمان ملی استاندارد ایران، یکی از افتخار آمیزترین فعالیت های دولت یازدهم را بهبود ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در سطح روستاها و کشور بیان کرد و گفت: در سفرهای استانی رضایتمندی مردم از خدمات بهداشتی و درمانی مشخص است.
معاون اجرایی رییس جمهور با بیان این که، امنیت غذایی، سلامت و بهداشت روان از مهم ترین اولویت های دولت یازدهم است، افزود: سیاست دولت در این است که مردم بتوانند از بالاترین استانداردهای مطلوب امنیت غذایی، سلامت و بهداشت روان برخوردار شوند.
وی بر ضرورت هماهنگی میان دستگاه های ذیربط به منظور ارائه خدمات بهتر، تاکید کرد و گفت: هماهنگی میان دستگاه ها یک تکلیف محسوب می شود و لازم است میان بخش های مربوطه، همگرایی وجود داشته باشد تا خدمات بهتری به مردم ارائه شود.
معاون اجرایی رییس جمهوردر ادامه افزود: لازم است تا علاوه بر یادداشت تفاهم در این جلسه، یک زمان بندی برای ایجاد هماهنگی های لازم بین دو سازمان گذاشته شود.
وی ضمن تشکر از دو سازمان ملی استاندارد و غذا و دارو، افزود: امید است با ایجاد هماهنگی در تدوین و تعیین ضوابط و قوانین فنی و اعمال آنها در غذا و تجهیزات پزشکی شاهد ارتقای خدمات این حوزه باشیم.

دکتر شریعتمداری در پایان بر لزوم برگزاری جلسات چهار جانبه میان سازمان های غذا و دارو، استاندارد، دامپزشکی و حفاظت نباتات تاکید کرد.

 

 

 

 

 

وب دا

(یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳) ۱۴:۰۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها