پنج شنبه / ۲ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۰:۴۱
سرویس : ماشین آلات صنایع غذایی
کد خبر : ۵۴۹۲۳
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس ماشین آلات صنایع غذایی

تولید انواع ماشین‌های پرکن در عربستان

شرکت Memco که تولیدکننده انواع ماشین‌آلات بسته‌بندی است در سال 1998 در عربستان تاسیس شده است. عمده فعالیت این شرکت در زمینه خطوط پرکنی نوشیدنی‌هایی همچون آب و آبمیوه است.

یکی از تولیدات این شرکت که در نمایشگاه نیز عرضه شده بود سری MEMBLOW LCS بود که ماشین قالب‌گیری کششی- دمشی PET برای پرکنی سرد و داغ بود. این ماشین توان تولید 9 تا 36هزار بطری در ساعت را داشت.

کنترل کاربرپسند، توان تولید بالا، کاهش هزینه‌های نگهداری و عملیاتی مزیت‌های این دستگاه به گفته شرکت تولیدکننده بود. از دیگر ماشین‌های این مجموعه می‌توان به سری MEMPACK اشاره کرد که سیستم شستشوی لیوان، پرکنی و دربندی را با ظرفیت 8 تا 12 لیوان در ساعت انجام می‌دهد.

از ویژگی‌های عملیاتی این ماشین باید به کنترل ساده عملیاتی، موتور محرک پیشرفته، تطابق مکانیکی برای هماهنگی دنده اصلی با توزیع‌کننده درب، قابلیت کار با ظروف پلاستیکی یا کاغذی در شکل‌های مختلف، قابلیت افزودن واحد پرکنی ثانویه و چاپ درون خطی اشاره کرد.

این شرکت ماشین‌های دیگری را با زمینه فعالیت بسته‌بندی لیوانی، شستشوی ظروف با حجم بالا، مونوبلوک و خطوط نقاله و انتقال را نیز تولید می‌کند.

 memco.com.sa

ماهنامه هنر بسته بندی

هنر بسته بندی/Gulfood Manufacturing 2014 Report:

(پنج شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳) ۱۰:۴۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها