چهارشنبه / ۱ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۳:۲۷
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۵۴۹۰۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

گلایه صنف فروشندگان گوشت از کشتارگاه صنعتی اهواز در اخذ عوارض

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوساله و گوسفندی اهواز گفت: اقدامات اخیر پیمانکار ​کشتارگاه صنعتی اهواز در اخذ عوارض سرسام‌آور از اعضاء صنف گوسفندی، به زودی افزایش قیمت گوشت را رقم می‌زند.

سیداصغر حسینی‌بهارانچی اظهار کرد: ​این کشتارگاه توسط شهرداری اهواز احداث و امسال به بخش خصوصی واگذار شد تا ذبح دام به صورت صنعتی و براساس استانداردهای بهداشتی انجام گیرد.

وی افزود: اعضاء صنف گوشت از کشتارگاه صنعتی استقبال می‌کنند اما نه اینکه به نام صنعتی، سنتی کار کند. در چنین شرایطی ما حاضر به همکاری با این کشتارگاه نیستیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوساله و گوسفندی اهواز اظهار کرد: از زمان واگذاری کشتارگاه صنعتی به بخش خصوصی، مطالبات صنف گوشت اجرا نمی‌شود و متاسفانه پیمانکار کشتارگاه انحصاری عمل می‌کند و حاضر به اجرای مطالبات ما نیست.

حسینی‌بهارانچی تصریح کرد: تصرفات اجرایی پیمانکار کشتارگاه صنعتی اهواز روند کار صنف گوشت را مختل کرده است. اگر شرایط چنین ادامه یابد و عوارض غیرمنطقی از ما بگیرند، قیمت گوشت به زودی بالا می‌رود.

وی اظهار کرد: امسال قول دادیم تا قیمت گوشت را افزایش ندهیم ولی به شرطی که مانعی برای ما ایجاد نشود. با توجه به وضعیت کنونی بر خلاف میل ما قیمت گوشت با توجه به بالا رفتن هزینه‌ها، افزایش می‌یابد.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوساله و گوسفندی اهواز یادآور شد: ما به دنبال گران کردن گوشت گرم نیستیم و فقط از مسئولان می‌خواهیم به داد ما برسند و مشکل ما را با کشتارگاه صنعتی حل کنند.

 

 

 

 

 

 

ایسنا

(چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳) ۱۳:۲۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها