دوشنبه / ۲۹ دی ۱۳۹۳ / ۰۹:۳۳
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۵۴۸۱۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

سیزدهمین نمایشگاه تکنولوژی کشاورزی برگزار می‌شود

سیزدهمین نمایشگاه تکنولوژی کشاورزی (نهاده ها، محصولات و خدمات وابسته) 30 دی لغایت 3 بهمن ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار می‌شود.

بیش از 69 درصد شرکت کنندگان در بخش نهاده‌ها، 13 درصد آنها در بخش گل و گلخانه و سایر غرفه داران در بخش‌های تأمین خدمات کشاورزی و محصولات ارگانیک، آخرین دستاوردهای خود را به سیزدهمین نمایشگاه تکنولوژی کشاورزی اصفهان ارائه می‌کنند  و نیز  35 درصد غرفه‌داران نمایشگاه امسال از استان اصفهان و باقی مشارکت کنندگان از سایر استان‌های کشور هستند.

همچنین براساس این گزارش، بازدید هیأت‌ها و گروه‌هایی متشکل از کشاورزان، دانشجویان و کارشناسان از شهرستان‌های مختلف استان، و گروه کارشناسان سازمان توسعه تجارت کشور از نمایشگاه و برگزاری سمینارهای تخصصی از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه خواهد بود.

در ادامه برنامه، سمینار تخصصی "راهکارهای بازاریابی و فروش محصولات کشاورزی" با همکاری مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان، در 2 بهمن از ساعت 14:30: -8:30 در محل سالن همایش‌های نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار خواهد شد.   

دکتر " ولی بُریم نژاد" دارای مدرک دکتری اقتصاد کشاورزی، عضو هیأت رییسه انجمن اقتصاد کشاورزی ایران و استاد و پژوهشگر نمونه سال 1392 که مؤلف چندین کتاب در زمینه بازاریابی محصولات است، سخنران  پنل این سمینار خواهد بود.

ساعت بازدید متخصصین از سیزدهمین نمایشگاه تکنولوژی کشاورزی اصفهان از یکم بهمن از ساعت تا 12 -9 صبح و برای عموم ازساعات بازدید 21 -15 می‌باشد.

 

 

 

 

 

ایلنا

(دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳) ۰۹:۳۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها