سه شنبه / ۲۳ دی ۱۳۹۳ / ۱۰:۳۵
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۵۴۵۹۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

نمایشگاه بین المللی محصولات و مواد غذایی حلال

حضور در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی محصولات و مواد غذایی حلال مالزی MIHAS 2015 برای مشارکت کنندگان حضوری متفاوت در قالب برند حلال و موثرترین و عملی ترین روش عرضه کـالا توسط فروشنده به خریـدار بالقوه خواهد بود.

معرفی بدون واسطه محصولات و مواد غذایی باکیفیت و ایجاد بسترهای مناسب برای صادرات آنها ، ورود به موفق ترین سیستم اقتصادی آسیای جنوب شرقی به عنوان شاهـراه تجارت با کشـورهای آسه آن و تامین بخشی از بازار گسترده مصرف محصولات حلال دنیا با ارزشی بالغ بر  700 میلیارددلار از دیگر دستاوردهایی است که حضور در بزرگترین نمایشگاه محصولات حلال دنیا به دنبال دارد. باتوجه به اینکه کشورمان ایران یک کشور اسلامی است و در تولید انواع مختلفی از مواد غذایی مانند زعفران، پسته، خرما، انواع خشکبار، محصولات باغی مانند انار مقام اول درجهان را دارد و همچنین در زمینه تولید انواع کنسروجات، نوشیدنیها و غذاهای آماده جزء کشورهای برتر محسوب می شود، حضور شرکتهای ایرانی در نمایشگاه حلال مالزی بی شک یکی از بهترین فرصت هایی است که این توانمندیها به دیگر رقبا و بازارهای مصرف دیگر کشورها معرفی شود.این رویداد از بدو شروع یعنی از سال 2004 توانسته است به خوبی برند حلال و کیفیت محصولات حلال را به جهانیان معرفی نماید و درکانون توجهات قرار گیرد.بسیاری از توزیع کنندگان و تامین کنندگان بین المللی مواد غذایی، نمایشگاه حلال مالزی را برای اخذ نمایندگی و انعقاد قراردادهای کلان انتخاب می کنند و تولیدکنندگان کشورمان می توانند با حضور موثر و عرضه محصولات و تولیدات باکیفیت خود بهترین استفاده را از این فرصت عاید خود کنند. بازار مصرف منطقه آسه آن با تمرکز جمعیت بالا و به دنبال آن مصرف کنندگان دیگر کشورها منتظر آشنایی بیشتر با تولیدکنندگان کشور ایران هستند و در بازار رقابت کنونی، مشارکت درنمایشگاه حلال مالزی بهترین مکان برای ارائه تولیدات خواهد بود.
لازم به ذکر است این نمایشگاه از تاریخ 12 لغایت 15 فروردین ماه 1394 در کوالالامپور با حضور بیش از 30 کشور برگزار خواهد شد و شرکت نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان برای یازدهمین سال متوالی میزبان شرکت های ایرانی در قالب پاویون ایران خواهد بود. علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو غرفه با شماره های 32612559-031 و 09129472567تماس حاصل فرمایند.
(سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳) ۱۰:۳۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها