دوشنبه / ۲۲ دی ۱۳۹۳ / ۱۳:۳۳
سرویس : اخبار شرکتهای غذایی بورس
کد خبر : ۵۴۵۷۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس اخبار شرکتهای غذایی بورس

عرضه زعفران خراسان رضوی در بورس کالای ایران

روز دوشنبه 22 دی ماه، تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران شاهد عرضه زعفران، برنج، شکر، گندم و کنجاله سویا است.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، 15 کیلو گرم زعفران رشته ای خراسان رضوی عرضه می شود. برنج وارداتی تایلند و هندوستان به ترتیب با حجم شش هزار و 5700 تن روی تابلوی عرضه می رود. همچنین یکهزار تن گندم دروم کهگیلویه و بویراحمد راهی تالار معاملات می شود.
 
گروه شکر نیز شاهد عرضه 730 تن شکرسفید شرکت هفت تپه خوزستان و 500 تن شکرسفید کارخانه قند قزوین است. دیگر عرضه تالار محصولات کشاورزی در این روز، 25 تن کنجاله سویا پلیت آرژانتین، با قیمت پایه 16 هزار و 870 تن است که به صورت نسیه عرضه می شود.
 
 این گزارش همچنین حاکی است، شرکت ذوب آهن اصفهان در حالی با 25 هزار تن شمش بلوم، با قیمت پایه 14 هزار و 50 ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی حضور می یابد که در صورت تقاضا 35 هزار تن دیگر به این حجم افزوده می شود. همچنین در صورت تقاضا، 24 هزار و 200 تن ورق گرم B، 35 هزار و 200 تن ورق گرم C، شش هزار تن ورق سرد B، 4500 تن ورق گالوانیزه G و 2500 تن ورق قلع اندود شرکت فولاد مبارکه اصفهان روی تابلوی عرضه می رود. تالار محصولات صنعتی و معدنی همچنین شاهد عرضه 10 کیلوگرم انواع شمش طلای معدن موته است.
 
 شایان ذکر است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، 28 هزار و 237 تن انواع ماده پلیمری مجتمع های آریاساسول، پلی نار، تبریز، جم، شازند، نوید زرشیمی و شرکت پلیمر کرمانشاه عرضه می شود. مهمترین مواد پلیمری عرضه شده در این روز انواع پلی اتیلن نساجی، پلی استایرن، اکریلونیتریل بوتادین استایرن، و پلی پروپیلن نساجی و شیمیایی است. علاوه بر این، 60 هزار و 200 تن انواع قیر راهی تالار مذکور می شود.
 
گفتنی است، تالار صادراتی نیز شاهد عرضه 3600 تن قیر6070 شرکت های نگین گام پارس، دنا گام گلستان، توسعه نفت هرمزان و فراشیمی روز است.
 

 براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، بیش از 132 هزار تن انواع کالا راهی بازار فیزیکی بورس کالای ایران می شود.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران

(دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳) ۱۳:۳۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها