دوشنبه / ۲۲ دی ۱۳۹۳ / ۱۳:۲۸
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۴۵۶۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی قائم شهر

تاکید بر اعتماد سازی صندوق بیمه کشاورزی بین کشاورزان

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی قائم شهر بر اعتماد سازی صندوق بیمه کشاورزی بین کشاورزان تاکید کرد.

به گزارش فودنا، فرزین فرهادی سرپرست مدیر جهاد کشاورزی قائم شهر در جلسه کارگروه کشاورزی، آب و منابع طبیعی شهرستان قائم شهر که با حضور معاون فرماندار، بخشدارمرکزی این شهرستان و اعضای این شورا در مرکز جهاد کشاورزی دهستان نوکنده کا این مدیریت برگزار شد اظهار داشت: یکی از عوامل اقتصادی تر نمودن تولید کشاورزی، رویکرد صندوق بیمه محصولات کشاورزی در حمایت از کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی است.

وی با تأکید بر اعتماد سازی صندوق بیمه محصولات کشاورزی بین کشاورزان، شفاف سازی بیمه را موجب رونق بیمه گری در بخش کشاورزی عنوان داشت و خواستار انجام بیمه محصولات کشاورزی از سوی شرکت های خدمات مشاوره ای مستقر در مراکز جهاد کشاورزی دهستان ها به عنوان کارگزاران بیمه صندوق محصولات کشاورزی شد.

فرهادی در پایان از اعضای کارگروه شورای آب، کشاورزی و منابع طبیعی درخواست نمود با عاملین توزیع و فروش سموم غیرمجاز برخورد جدی نمایند.

در ادامه پوریامهر معاون فرماندار شهرستان قائم شهر با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی، تأمین امنیت غذایی جامعه را بر عهده دارد تصریح نمود، کلیه دستگاه های مرتبط با بخش کشاورزی بایستی در اشتغالزایی مولد، امنیت غذایی جامعه و تولید پایدار کشاورزی، همکاری و تلاش مضاعفی با جهاد کشاورزی داشته باشند.

گفتنی است در این جلسه کلیه اعضا و حاضرین به ارائه گزارش در حوزه فعالیت خود پرداختند.

 
(دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳) ۱۳:۲۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها