دوشنبه / ۲۲ دی ۱۳۹۳ / ۱۳:۳۰
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۵۴۵۵۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
مدیر گروه خدمات بیمه کشاورزی مازندران؛

12 هزار هکتار از محصولات پاییزه در مازندران بیمه شدند.

مدیر گروه خدمات بیمه کشاورزی مازندران اظهار داشت: 12 هزار و 669 هکتار سطح بیمه ای طی سه ماهه نخست امسال در استان خبر داد.

به گزارش فوذنا حمید رضوی نیا، مدیر گروه خدمات بیمه کشاورزی مازندران در گفتگو با خبر نگار ما با بیان اینکه صندوق بیمه کشاورزی از سال 63 با اجرای بیمه ای دو محصول چغندر قند و پنبه فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: امروزه پرداختن به بیمه و استفاده از چتر حمایتی حاصل از ان از جمله برنامه های  مهم توسعه اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی کشور به شمار می آید.

وی افزود: با توجه به موضوعات مهم اقتصادی در کشور، می طلبد در پیشرفت بیمه در بخش کشاورزی توجه جدی صورت گیرد.

مدیر گروه خدمات بیمه کشاورزی مازندران با تاکید بر اینکه مازندران از جمله استان های پرمخاطره در وقوع بلایای طبیعی شامل سیل و تغییرات ناگهانی دما است گفت:  این وقایع خسارت های جبران ناپذیری به بخش کشاورزی استان وارد می کند.

رضوی نیا بیان داشت: طی سه ماهه نخست امسال 5 هزار و 329 بیمه گذار در سطح12 هزار و 669 هکتار محصولات زراعی خود را بیمه کردند.

وی افزود: تعداد 5 هزار و 433 نفر در سطح 12 هزار و 647 هکتار محصولات پاییزه خود را در سال گذشته بیمه کردند.

گروه خدمات بیمه کشاورزی مازندران در پایان اظهار داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی مازندران از تمامی کشاورزان، بهره برداران و تولید کنندگان بخشکشاورزی خواستاریم تا محوصلات خود را تحت پوشش بیمه ای قرار دهند تا از مزایای حمایتی صندوق بیمه کشاورزی برخوردار شوند.

 

 

 

(دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳) ۱۳:۳۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها