یکشنبه / ۲۱ دی ۱۳۹۳ / ۲۰:۵۷
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۵۴۵۴۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی سوادکوه شمالی؛

طرح جامع تولید مرکبات در سوادکوه شمالی آغاز شد

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی سوادکوه شمالی از آغاز طرح جامع تولید مرکبات در سوادکوه شمالی خبر داد

به گزارش فودنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، قاسم حکمت نژاد سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی سوادکوه شمالی  اظهار داشت: اجرای سایت الگویی جامع تولیدی مرکبات در این شهرستان آغاز شد.

 وی افزود: به منظور توانمندسازی باغداران منطقه در جهت افزایش عملکرد، کاهش هزینه تولید و افزایش راندمان آبیاری، مصرف بهینه نهادهای شیمیایی و کاهش آلودگی محیظ زیست، سایت الگویی جامع تولیدی مرکبات با شرکت بیش از 25 نفر از باغداران روستای کتی له شهرستان سوادکوه شمالی ، کارشناسان ترویج، باغبانی و حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی و کارشناسان ناظر این شهرستان در محل اجرای سایت الگویی جامع تولید مرکبات و 100 هکتار از باغات مرکبات این روستا آغاز شد.

حکمت نژاد بهبود کمی و کیفی محصولات کشاورزی را مستلزم یادگیری دانش فنی و بومی سازگار با شرایط محیطی منطقه و استفاده از تجارب تولیدکنندگان در واحدهای بهره برداری دانست.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی سوادکوه شمالی افزود: با توجه به توجیه اقتصادی تاثیر یافته های تحقیقاتی و به کارگیری فناوری های توصیه شده در طرح های اجرایی جهت بهنه سازی مصرف نهاده ها، کاهش هزینه ها و مصرف سوخت و افزایش در عملکرد اجرای این برنامه ها در اولویت قرار گرفته است.
(یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳) ۲۰:۵۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها