چهارشنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۳ / ۱۷:۴۹
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۵۴۴۱۰
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای
محسن قاسمی، مدیر شرکت نان گستر نیکان:

فرهنگ استفاده از نان صنعتی باید نهادینه شود.

امروزه تمامی مدیران صنایع، شرکت ها و برند های معتبر نام محسن قاسمی را بخوبی می شناسند. وی یکی از برترین و علمی ترین صاحب نظران در عرصه مدیریت برند و فروش است. وی اکنون در شرکت نان نیکان توانسته است در مدت کمتر از یک سال این برند را تبدیل به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نان صنعتی حجیم، نیمه حجیم و مسطح در ایران و منطقه کند. قاسمی تاکنون بیش از پانزده شرکت نوپا را تبدیل به برند های معتبر کرده و قطعاً یکی از بهترین متخصصین رونق فروش در دوران افت برند می باشد.

امروزه تمامی مدیران صنایع، شرکت ها و برند های معتبر نام محسن قاسمی را بخوبی می شناسند. وی یکی از برترین و علمی ترین صاحب نظران در عرصه مدیریت برند و فروش است. وی اکنون در شرکت نان نیکان توانسته است در مدت کمتر از یک سال این برند را تبدیل به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نان صنعتی حجیم، نیمه حجیم و مسطح در ایران و منطقه کند. قاسمی تاکنون بیش از پانزده شرکت نوپا را تبدیل به برند های معتبر کرده و قطعاً یکی از بهترین متخصصین رونق فروش در دوران افت برند می باشد. همین بهانه ای شد تا در نشستی که در خصوص بررسی وضعیت نان در ایران برگزار شد، حضور داشته باشیم تا صحبت های جدید او را بشنویم.

بر اساس این گزارش، نشست بررسی وضعیت صنعت نان و آسیب شناسی این صنعت در ایران با حضور محسن قاسمی، مدیر شرکت نان گستر نیکان، بزرگترین تولید کننده نان صنعتی درایران برگزار و شرایط کنونی صنعت نان و آسیب های موجود در آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محسن قاسمی با تأکید بر بهبود مدیریت کلان درصنعت نان، خواستار تثبیت قیمت نان به نفع مردم شده و گفت: « نان مهمترین بخش غذایی در سفره خانوار ایرانی و قوت غالب مردم در هر سه وعده غذایی بویژه در میان دهک پایین جامعه می باشد. بنابراین افزایش قیمت نان بیشترین آسیب و فشار را متوجه این بخش از جامعه می کند».

مدیر شرکت نان گستر نیکان که خود یکی از نخبگان عرصه مدیریت برند و فروش در ایران است، حضور قدرتمند نان های صنعتی در ایران را موجب بهبود کیفیت نان و بهبود تغذیه مردم عنوان کرده و با اشاره به اینکه هنوز فرهنگ استفاده از نان های صنعتی در ایران نهادینه نشده است، گفت:« نان های صنعتی بر خلاف تصورات عموم با توجه به فن آوری بالای تولید، تخمیر چند مرحله ای، نداشتن جوش شیرین، مواد نگهدارنده، دور ریز پایین و ماندگاری بالاتر و نیز بهداشتی بودن آن بدلیل عدم دخالت دست، پتانسیل بالایی برای عرضه و جایگزینی نان های سنتی دارد.  این نان نسبت به نان های سنتی مغذی تر و دارای مواد اولیه مرغوبتر می باشد. آرد، رکن اصلی تولید نان می باشد که متأسفانه در بسیاری از واحد های سنتی تولید نان، شرایط انبار داری و نگهداری آن نامناسب بوده و شرایط را برای رشد انواع میکرو ارگانیسم های مضر برای بدن فراهم می کند».

اولین تولید کننده انواع نان پیتا و تافتون بصورت صنعتی در ایران، دراین نشست تأکید کرد که اگر افزایشی هم بخواهد اتفاق بیفتد، باید با مدیریت، گام به گام و با شیب کاملاً ملایم باشد تا موجب بروز حساسیت در میان اقشار ضعیف جامعه نشود.

(چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳) ۱۷:۴۹
ناشناس
۱۳۹۳/۱۰/۱۸ Iran
0
0
0

قاسمی به نظر من در حوزه فروش بهترینه


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها