چهارشنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۳ / ۱۳:۰۹
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۵۴۴۰۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

"تغذیه بد" یعنی مصرف سوسیس - کالباس و نوشابه

مدیر کل نظارت بر فرآورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو تغذیه نامطلوب بر اثر مصرف سوسیس - کالباس و نوشابه را تشریح کرد.

هدایت حسینی مدیر کل نظارت بر فرآورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو اظهار داشت: زیاده روی در مصرف مواد غذایی باعث بروز عوارض نامطلوب تغذیه ای می‌شود.
وی بیان داشت: مصرف هر ماده غذایی باید در حد تعادل باشد و زیاده روی در مصرف آن باعث بروز عوارض نامطلوب تغذیه ای می‌شود، به خصوص زیاده روی در مصرف انواع محصولات دارای چربی بالا مانند (سوسیس و کالباس) و فرآورده‌های دارای قند مانند نوشابه‌های گازدار.

حسینی خاطرنشان کرد: پروانه‌های ساخت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نشان می‌دهد محصولات تولیدی بر اساس ضوابط فنی و بهداشتی مناسب و با استفاده از مواد اولیه بهداشتی تولید شده است و محصول نهایی با استانداردها و ضوابط فنی مربوطه مطابقت داشته است.

 

 

 

 

 

تسنیم

(چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳) ۱۳:۰۹
احمدی
۱۳۹۳/۱۰/۱۸ Iran
0
0
0

سلام به مدیریت فودنا جناب دکتر حسینی واقعا تا کی ما باید شاهد تناقض در کردار و گفتار جنابعالی و همکاران بالاتر و پایین تر شما در وزارت بهداشت باشیم از یکطرف پروانه بهره برداری و وساخت میدهید و حتی مسیولیت کنترل ساخت را شما و استاندارد عهده دار هستید از
طرف دیگر در حال کوبیدن سرمایه گذاران!!!!!!!! راه ساده اینست که تولید کنندگان را موظف بفرمایید که روی بسته ها میزان مصرف مجاز روزانه//هفتگی و یا ماهانه را درج کنند( البته اگر نظرات وزارت بهداشتبا استاندرد روز دنیا مغایر نباشد)


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها