یکشنبه / ۱۴ دی ۱۳۹۳ / ۱۳:۱۹
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۵۴۲۸۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

فردا؛ افتتاح هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات و فروشگاه‌های زنجیره‌ای

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای فردا با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، رئیس اتاق اصناف کشور، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،رئیس خانه صنعت و معدن،رئیس کانون انجمن های صنفی و روسای اتحادیه های و انجمن های مرتبط، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران گشایش می یابد.

به نقل از هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات و فروشگاه‌های زنجیره‌ای؛ در این نمایشگاه ده ها شرکت داخلی و خارجی حضور و مشارکت دارند.

در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، علاوه بر شرکت های داخلی، شرکت و نمایندگی برخی از کشورهای خارجی، از جمله ترکیه ، چین، روسیه ،کره جنوبی، تایوان و اتریش نیز؛ نوین ترین و جدیدترین کالا ها ،خدمات و صنایع مرتبط به این حوزه را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.  

امروزه یکی از ملزومات زندگی در شهرها، بویژه شهرهای بزرگ و کلانشهرها، ایجاد مجتمع های تجاری و فروشگاههای زنجیره است تا شهروندان بتوانند در زمانی مناسب ،کالاها و خدمات مورد نیاز خودرا دریافت کنند که این موضوع ضمن کاهش میزان رفت و آمد ، میزان آلودگی هوا و  مصرف سوخت و انرژی را نیز کاهش می دهد و از طرفی هم کنترل مسائل بهداشتی و قیمتی را  آسان تر می کند. بر این اساس برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای می تواند نقش مهمی در این زمینه ایفا کند.

در این نمایشگاه؛ فروشگاههای زنجیرهای ( دولتی، تعاونی و خصوصی)،مجتمع های فروشگاهی، رسـتوران های زنجیـره ای ارائه دهنده ی مـواد غـذایـی، شـوینـده، آرایـشی بـهـداشـتی، پـوشـاک، کـیـف وکـفش، لـوازم خانـگی، مبلـمان، صنـایع دستی، صـوتی و تـصـویری ،تولید کنندگان تجهیزات و لوازم فروشگاهی شامل: قفسه های فروشگاهی، سبد های حمل کالا، یخچال های ویترینی و سردخانه، صنـدوق و ریل کنـار صندوق، بـارکد زن، بـارکـد گیر، دستگـاه پول شمار، سـازندگان آسانسور و پله برقی، دستگاه های مـخصوص ورودی پـارکینگ، سازندگان درب های الکترونیکی، دستگاه های ایمنی و حـفاظـتی و دستگاه های بسته بندی فروشگاه های زنجیره ای و  خدمات جانبی از جمله : بانک، بیمه، خدمـات مخابـراتی، کـارت اعتبـاری، نرم افزار های فروشگاهی، سرویسهای آتـش نشـانی و خـدمات نظافتی؛کالاها و خدمات خود را در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در فضائی بالغ بر 5 هزار متر مربع و در سالن های 10 و 11 محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه نسبت به دوره قبل از نظر متراژ بیش از 50 درصد و از نظر تعداد شرکت ها، 30 درصد افزایش یافته است.  
 
حمایت از کالاها و محصولات داخلی،آشنایی مصرف کنندگان با کالاها و خدمات با کیفیت و مطابق با استاندارهای داخلی و بین المللی ، توسعه صادرات کالاهای داخلی ، معرفی محصولات ایرانی قابل رقـابت در بازارهای جهانی جهت صادرات ، خرید آسان، مطمئن و سریع ، تامین سلایق مصرف کنندگان و ایجاد نشاط جمعی در مجتمع های فروشگاهی، ایجـاد رقـابت در تـولیـد  بـرای دستـرسی به نیـازهای واقعی مـصرف کنندگان ،ترویج فرهنگ خرید از فروشگاه های زنجیره ای بمنظورکاهش آلودگی هوا، کاهش مصرف سوخت، انرژی و جلوگیری از اتلاف وقت ،کنترل و نظارت سازمان یافته بر بهداشت و سلامت کالاها به صورت عملی ، نرخ گذاری و نظارت در قیمتها وآشنایی با آخرین تکنولوژیها در زمینه تجهیزات فروشگاهی ، مهمترین اهداف برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات و فروشگاه‌های نجیره‌ای است.

برگزاری سه کارگاه علمی و تخصصی با  حضور استادان دانشگاهها ، دانشجویان ، تولید کنندگان و فروشگاه داران،از جمله برنامه های جانبی هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای است.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات و فروشگاه‌های نجیره‌ای از فردا تا 18 دی ماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، آماده بازدید علاقمندان است . 
(یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳) ۱۳:۱۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها