چهارشنبه / ۱۰ دی ۱۳۹۳ / ۱۳:۱۲
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۴۱۷۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

برگزاری نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی حوزه غذا و دارو

نخستین گردهمایی مسئولین روابط عمومی معاونت های غذا و دارو سراسر کشور با حضور دست اندرکاران حوزه سلامت و صاحب نظران حوزه ارتباطات، شنبه آینده برگزار می شود.

مهندس محمد هاشمی مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو، اظهارداشت: روابط عمومی ها به دلیل جایگاه راهبردی زیربنایی خود می توانند سازمان های مختلف را در همگامی با پیشرفت و تحولات جهانی یاری دهند، چراکه روابط عمومی یک واحد پویا و ارگانیک سازمانی است که هیچ گاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد.

وی افزود: روابط عمومی مانند واحدهایی نظیر امور اداری و مالی نیست که در ساعات و زمان های معینی فعالیت داشته باشد. بلکه ، حیات سازمانی مستلزم فعالیت مداوم روابط عمومی هاست و سازمان بدون روابط عمومی زنده و پویا، موفق و اثربخش نخواهد بود.

هاشمی ادامه داد: نادیده گرفتن روابط عمومی، یعنی نادیده گرفتن حجم وسیعی از مخاطبان و اهمیت ندادن به پاسخگویی، یعنی عدم اعتقاد به کار گروهی و مشارکتی که با نگرش سازمان یافته مغایرت دارد.

وی تاکید کرد: در همین راستا، نخستین گردهمایی مسئولین روابط عمومی معاونت های غذا و دارو سراسر کشور به همت روابط عمومی سازمان غذا و دارو  با حضور دست اندرکاران نظام سلامت و صاحب نظران حوزه ارتباطات و روابط عمومی و مسئولین روابط عمومی های معاونت های غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی روز شنبه 13 دی ماه در محل سالن اجلاس دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.

هاشمی به اهداف این همایش اشاره کرد و گفت: بررسی جایگاه و اثر بخشی روابط عمومی ها در حوزه سلامت، ایجاد وحدت رویه در اجرای سیاست های سلامت محور سازمان غذا و دارو، بررسی مشکلات و چالش های موجود در روابط عمومی استان ها و نحوه رفع آن ها و ایجاد بستری مناسب برای ارتقاء سطح دانش مسئولین روابط عمومی در راستای اهداف سازمان غذا و دارو است.

 

 

 

 

 

مهر

(چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳) ۱۳:۱۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها