سه شنبه / ۹ دی ۱۳۹۳ / ۱۱:۲۱
سرویس : اخبار شرکتهای غذایی بورس
کد خبر : ۵۴۱۳۱
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس اخبار شرکتهای غذایی بورس

پلمپ دفتر فروش سهام تبرک

دادستان عمومی و انقلاب مشهد از برخورد قاطع دستگاه قضایی با دلالان خرید و فروش سهام چند شرکت بزرگ سرمایه گذاری در این شهر خبر داد.

قاضی «غلامعلی صادقی» دادستان عمومی و انقلاب مشهد از برخورد قاطع دستگاه قضایی با دلالان خرید و فروش سهام چند شرکت بزرگ سرمایه گذاری در این شهر خبر داد و گفت: دفاتر دلالی ۲شرکت "تبرک" و"پردیسبان"روز گذشته پلمب شد و امروز نیز دفاتر غیر قانونی ودلالی شرکت بزرگ سرمایه گذاری"پدیده" به طور کامل و در اقدامی هماهنگ با ضابطان دستگاه قضایی پلمب شد.



براساس این خبر به نقل از خراسان؛ قاضی صادقی خراسان ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: افرادی که به عنوان دلال و با تاسیس دفاتر غیر قانونی فروش سهام شرکت‌های سرمایه گذاری فعالیت می‌کنند با تبلیغات فریبنده ارزش سهام رابه طور غیر واقعی و به اصطلاح بادکنکی بالا می‌برند و بدین ترتیب صدمات جبران ناپذیری رابه اقتصاد کشور و تولید سرمایه گذاری واقعی وارد می‌کنند.



وی همچنین خاطر نشان کرد: با صدور دستورات قضایی هم اکنون هر گونه تبلیغات از سوی این شرکت‌ها ممنوع است و آن ها حق تبلیغ درباره خرید وفروش سهام دررسانه‌ها را ندارند.



دادستان مشهد درادامه به این گونه دلالان هشدار داد آنها موظف هستند درقبال پولی که از مردم دریافت کرده‌اند به تعهدات قانونی وعرفی خود عمل کنند و درصورت بروز هر گونه مشکلی دراین باره همانطور که قبلا هشدار داده‌ایم مسئولان، مدیران و هیئت مدیره شرکت‌های سرمایه گذاری باید پاسخگو باشند.



این مقام ارشد قضایی مشهد با اشاره به هشدار های قبلی درمورد تبلیغات اغواکننده این شرکت‌ها افزود: مدیر عامل، رئیس واعضای هیئت مدیره این شرکت‌ها باید دراین زمینه پاسخگو بوده و فاصله غیر واقعی بین ارزش واقعی سهام با ارزش بادکنکی آن را که به خاطر دلال بازی‌ها به وجود آمده است با تلاش و فعالیت‌های شبانه روزی برطرف کنند.

 

(سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳) ۱۱:۲۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها