دوشنبه / ۱ دی ۱۳۹۳ / ۱۰:۴۲
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۳۹۴۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی
استاندار مازندران در دیدار با سفیر ویتنام؛

زیر‌ساخت‌ های مازندران در حوزه های کشاورزی و سلامت مناسب است.

استاندار مازندران در دیدار با سفیر ویتنام بیان داشت: زیر‌ساخت‌ های مازندران در حوزه های کشاورزی و سلامت مناسب است.

به گزارش فودنا، ربیع فلاح جلودار  با بیان اینکه ویتنام کشور بزرگ و تاثیر‌گذاری است گفت: شباهت‌های فرهنگی مناسبی بین ایران و این کشور وجود دارد.

وی افزود: ویتنام مانند ایران از مواضع خویش به خوبی در برابر قدرت‌های خارجی دفاع کرده است.

وی با اشاره به ماندگاری دفاع و مبارزه مردم ویتنام در برابر دشمنان خارجی بیان داشت: در حال حاضر پیشرفت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف دارد که خوشحال کننده است.

وی با اعلام اینکه زیر‌ساخت ‌های مازندران در زمینه دانشگاه و سلامت مناسب است گفت: ظرفیت‌های خوبی در استان داریم که می تواند زمینه همکاری مناسبی بین ویتنام و ایران به وجود آورد.

وی با بیان اینکه مازندران دارای چهار بندر مهم و بزرگ است، اظهار داشت: این ظرفیت می‌تواند در توسعه مناسبات اقتصادی ایران و ویتنام موثر باشد.

وی در ادامه به قابلیت های کشاورزی مازندران اشاره کرد و گفت: مازندران در زمینه برنج، شیلات و گوشت سفید از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کشور است.

وی افزود: این استان در سایر محصولات غذایی نیز رتبه مناسبی در کشور دارد.

وی با بیان اینکه  مازندران در زمینه تجارت و گردشگری قابلیت‌های مناسبی دارد،تصریح کرد: مازندران، استان توریستی کشور است که سالانه بیش از 20 میلیون گردشگر داخلی از آن بازدید می‌کنند.

به گزارش فودنا، استاندار مازندران در پایان از برنامه ریزی برای انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دو کشور در زمینه های مختلف خبر داد.

 
(دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳) ۱۰:۴۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها