یکشنبه / ۲۳ آذر ۱۳۹۳ / ۱۲:۴۳
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۵۳۷۴۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی
از 23 تا 28 آذر ماه در مصلی امام خمینی (ره):

جشنواره فروش و نمایشگاه عرصه مستقیم مواد غذایی ویژه شب یلدا آغاز به کار کرد

جشنواره فروش و نمایشگاه عرضه مستقیم مواد غذایی، شوینده و بهداشتی ویژه شب یلدا از روز یکشنبه در مصلی امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد.

در این جشنواره که تا 28 آذر ماه برپا خواهد بود محصولات مورد مصرف در آیین سنتی ایرانی شب یلدا همچون آجیل، خشکبار، شیرینی جات، مواد شوینده و بهداشتی و همچنین میوه های مخصوص شب یلدا از جمله پرتقال، انار و هندوانه عرضه خواهد شد.

عضو هیات مدیره اتحادیه بنکداران مواد غذایی در حاشیه برپایی این جشنواره در جمع خبرنگاران گفت: در جشنواره امسال 150 غرفه از تولیدکنندگان داخلی حضور خواهند داشت ضمن آنکه سایر استان ها نیز همچون خراسان، کرمانشاه، کرمان، مرکزی و اصفهان در این جشنواره حضور پررنگی دارند.

مرتضی یارمحمدی با بیان اینکه جشنواره یلدا با هدف عرضه مستقیم محصولات بدون واسطه جهت رفاه حال مصرف کنندگان برگزار می شود، اظهار داشت: در این نمایشگاه مواد غذایی با تخفیف 10 تا 30 درصد به مردم عرضه خواهد شد.

وی با بیان اینکه فعلا در بازار شاهد کمبود مواد غذایی نیستیم، تصریح کرد: اگر تولیدکنندگان در این نمایشگاه حضور داشته باشند به طور قطع تاثیر خوبی خواهد داشت اما اکثر شرکت کنندگان این نمایشگاه واسطه ها هستند و ما بر این اساس سعی کردیم قیمت محصولات عرضه شده در این نمایشگاه را از قیمت کف بازار پایین تر قرار دهیم.

وی همچنین در خصوص نظارت بر محصولات ارایه شده در این نمایشگاه گفت: ما بر محصولات عرضه شده نظارت جدی خواهیم داشت ضمن آنکه کیفیت این محصولات به صورت جدی مورد کنترل بازرسان قرار خواهد گرفت.

وی سپس تصریح کرد: قیمت محصولات غذایی نسبت به سال گذشته بین 10 تا 20 درصد افزایش داشته که این قضیه در ایام خاص کمی افزایش بیشتری خواهد داشت.

یارمحمدی اضافه کرد: شرکت های مختلفی به منظور تسهیل خرید شهروندان و برپایی شکوهمند این آیین در جشنواره حضور دارند و تخفیف های ویژه ای نیز در نظر گرفته اند.

وی سپس تصریح کرد: بر اساس تصمیم اتاق اصناف ایران قرار بود برپایی چنین فروش هایی در واحدهای صنفی صورت گیرد اما این اتفاق تاکنون رخ نداده است.

 

 

 

 

 

ایرنا

(یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳) ۱۲:۴۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها