یکشنبه / ۲۳ آذر ۱۳۹۳ / ۰۹:۱۰
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۵۳۷۲۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس شیرینی و شکلات

افزایش قیمت شکر هنوز به بازار نرسیده است

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران با ابراز بی اطلاعی از مصوبه اخیر معاون اجرایی رئیس جمهور در رابطه با افزایش قیمت شکر، گفت: شکر در بازار دچار افزایش قیمت نشده است.

محمد آقا طاهر از مصوبه افزایش قیمت شکر ابراز بی‌اطلاعی کرد و اظهار کرد: هنوز مصوبه‌ای به طور رسمی به اتحادیه بنکداران ابلاغ نشده و شکر در بازار بدون تغییر در حال عرضه است.
وی با بیان این که ، با توجه به آن که اتحادیه مصوبه‌ای دریافت نکرده است امکان ارائه نظر در رابطه با تصمیمات اتخاذ شده وجود ندارد، گفت: احتمال می‌رود در این مصوبه تعرفه و مسائل پیرامونی واردات شکر مورد تغییر قرار گرفته باشد.
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران در پاسخ به این سوال مبنی بر این که در حال حاضر قیمت هر کیلو شکر در بازار عمده فروشی چه میزان است، خاطرنشان کرد: قیمت شکر در بازار عمده فروشی با توجه به وزن آن متفاوت است اما در حال حاضر هر بسته 10 کیلویی شکر، کیلویی 2200 تومان و بسته بندی 50 کیلویی، کیلویی 2150 تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش تسنیم،افزایش قیمت شکر که از دو ماه گذشته در دستور کار قرار گرفته بود، از سوی معاون اجرایی رئیس جمهور ابلاغ شد. در این ابلاغیه آمده است قیمت هر کیلو شکر سفید در محل کارخانه با قیمت 2100 تومان عرضه شود که همراه آن برای مصرف‌کننده کیلویی 200 تومان یارانه در نظر گرفته شده است.

 

 

 

 

 

 

تسنیم

(یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳) ۰۹:۱۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها