یکشنبه / ۲۳ آذر ۱۳۹۳ / ۰۹:۰۶
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۵۳۷۲۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

کنفرانس بین المللی برند در تهران برگزار می شود

نهمین کنفرانس بین المللی برند، روز پانزدهم دیماه به مدت دو روز در تهران برگزار می شود.

 توسعه و ترویج دانش مدیریت برند از اهداف نهمین کنفرانس بین المللی «برند» در ایران است و این برنامه به دنبال ایجاد ارتباط و تعامل بین سرمایه گذاران، صاحبان برند، تبین اهمیت برند و برندسازی است.

همچنین نقش و جایگاه برندسازی در تبیین اهداف اقتصاد مقاومتی و توسعه صادرات، برندسازی و حفظ جایگاه برند در دوره رکورد تورمی ، اهمیت برند سازی در حوزه حمل و نقل، نقش و جایگاه مناطق آزاد در اقتصاد مقاومتی با محوریت توسعه صادرات از محورهای اصلی این کنفرانس است.

تعیین جایگاه برندهای صنعت غذا و کشاورزی در برند سازی ملی برای توسعه صادرات، توسعه و بهبود فضای کسب و کار با ارتقاء جایگاه برندهای ملی و برندینگ شهری و برند سازی در صنعت گردشگری و جایگاه آن در جذب سرمایه گذار خارجی نیز از جمله موضوعات مورد بررسی کنفرانس بین المللی برند خواهد بود.

ارایه مقاله های تخصصی در حوزه برند، برگزاری نمایشگاه جانبی، کارگاه ها و پنل های تخصصی ویژه و کاربردی از دیگر بخش های این کنفرانس عنوان شده است.

همچنین در این کنفرانس؛ تندیس برندهای موفق در اقتصاد مقاومتی اعطا و طرح های مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی برندها به منظور تقدیر از برندهای برتر بررسی خواهد شد.

 

 

 

 

 

ایرنا

(یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳) ۰۹:۰۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها