چهارشنبه / ۱۹ آذر ۱۳۹۳ / ۱۳:۲۸
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۳۶۶۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

توصیه رضا باکری به رئیس جدید سازمان حمایت

دبیر انجمن صنایع فراورده‌های لبنی ایران گفت: بیش از دو سال است که در تفاهم کانون با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هستیم و در این مدت مسائل و مشکلات را مطرح و حل و فصل کرده‌ایم و در این مدت نارضایتی خاصی از عملکرد رئیس قبلی این سازمان با صنعت لبنیات نداشتیم و تعامل‌های لازم انجام شد.

رضا باکری در گفت‌وگو با پایگاه خبری کانون انجمن‌های صنایع غذایی ایران گفت: تقاضای ما از رئیس جدید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان این است که در نحوه قیمت گذاری تغییراتی ایجاد شود و به جای قیمت مصرف کننده روی محصولات، قیمت درب کارخانه درج شود.

وی افزود: در نظام قبلی قیمت گذاری براساس قیمت مصرف کننده، مسئولیت شبکه حمل و نقل و توزیع به گردن تولیدکننده افتاده بود و صدمانی را به کارخانه ها می زد، چون مردم تصور می کردند که بخشی از قیمت مصرف کننده درج شده روی کالا نصیب تولیدکننده می شود در حالی که هزینه حمل و شبکه عمده فروشی و خرده فروشی پشت آن پنهان بود و به موقعیت اجتماعی تولیدکننده آسیب می زد.

دبیر انجمن صنایع فراورده‌های لبنی ایران افزود: سازمان حمایت باید نظام حمایتی متناسب با صنوف مربوطه حمل و نقل و سازمان اصناف برقرار کند و نظارت بر عملکرد اتحادیه حمل و نقل و اتحادیه اصناف را بر عهده بگیرد و مسئولیت آن به طور شفاف بیان شود تا روشن شود تولیدکننده به چه قیمتی این محصول را تهیه کرده است.

 

 

 

 

(چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳) ۱۳:۲۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها