چهارشنبه / ۱۹ آذر ۱۳۹۳ / ۱۰:۰۴
سرویس : اخبار شرکتهای غذایی بورس
کد خبر : ۵۳۶۴۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس اخبار شرکتهای غذایی بورس

اشخاص حقیقی می‌توانند محصولات خود را در بورس کالا عرضه کنند

معاون عملیات و نظارت بورس کالا گفت: اشخاص حقیقی می‌توانند محصولات خود را در بازارها و تالارهای بورس کالای ایران عرضه و معامله کنند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، مسعود سلطان زالی معاون عملیات و نظارت بورس کالا با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته در جهت گسترش بورس کالای ایران به عنوان مکان مناسب برای فعالیت سرمایه گذاران بازارهای مالی، تسهیل تامین منابع مالی و تقویت سرمایه گذاری و تولید، امکان فروش محصولات از سوی اشخاص حقیقی در این بورس فراهم شده است.

معاون عملیات و نظارت بورس کالا در ادامه افزود: متقاضیان فروش اعم از شخص حقوقی و حقیقی می توانند از طریق یکی از مشاوران پذیرش در شرکتهای کارگزاری، مدارک پذیرش را تکمیل و پس از بررسی ها، برای عرضه و معامله محصول خود اقدام کنند.

بورس کالای ایران دارای سه بازار فیزیکی، فرعی و مشتقه است که در این بازارها انواع محصولات کشاورزی، فرآورده های نفتی و پتروشیمی و محصولات صنعتی و معدنی عرضه و دادوستد می شود و از این پس تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند در گروه های کالایی مذکور محصولات خود را عرضه کنند.

محصولات پذیرش شده و قابل عرضه در بورس کالای ایران به این شرح است:
محصولات صنعتی و معدنی شامل سنگ آهن ، فولاد، آلومینیوم، مس، روی، سرب، سولفور مولیبدن، کنسانتره فلزات گرانبها، کک ، سیمان، نیکل، شمش طلا و شمش نقره، فرآورده های نفت و پتروشیمی شامل وکیوم باتوم، سِلاپس واکس، لوب کات، قیر، روغن پایه، روغن موتور، پارافین، اسلاگ واکس، عایق رطوبتی، دوده صنعتی، مواد پلیمری، مواد شیمیایی، محصولات کشاورزی شامل انواع کنجاله دانه های روغنی، زعفران، عدس، نخود، گندم ، جو، برنج، خرما، کشمش ، تفاله چغندر قند، کنسانتره خوراک دام ، ذرت، شکر، پسته، ، مرغ منجمد، تخم مرغ، پنبه محلوج،زیره و چای.
(چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳) ۱۰:۰۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها